Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوسو-منسا به لورکوزن رفت

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیموتی فوسو-منسا با انتقال 1.8 میلیون پوندی به تیم بایر لورکوزن آلمان موافقت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیموتی فوسو-منسا مدافع منچستر یونایتد برای یک قرارداد سه ساله با بایر لورکوزن موافقت نمود. او دیروز وارد آلمان شد و پس از قرنطینه قبل از انجام انتقال 1.8 میلیون پوندی‌اش، آزمایش‌های پزشکی را انجام می‌دهد.

یک منبع نزدیک به فوسو-منسا به منچستریونایتد ایونینگز گفته که این بازیکن 23 ساله از جدایی از یونایتد ناراحت شده اما "برای شروع یک کار جدید هیجان زده است و می‌خواهد به مردم نشان بدهد که واقعاً چه توانایی‌هایی را دارد."

از زمان پیوستن وی از آژاکس به یونایتد در سال 2014، فوسو-منسا در مجموع 30 بازی در لیگ برکر انجام داد و او اولین بازی خود را در فبرورز 2016 انجام داد که در سن 18 سالگی مقابل آرسنال انجام شد و منسا به عنوان دفاع چپ وارد زمین شده بود.

فوسو-منسا سه روز بعد اما برای اولین در دفاع میانی مقابل واتفورد بازی کرد. این مدافع همچنین در بازی‌های مقابل کریستال پالاس و فولام قرض داده شد اما نتوانست تاثیری در یونایتد بگذارد.

با این حال منچستر یونایتد صحبت در مورد انتقال سرخیو راموس فوق ستاره رئال مادرید را رد کرده است.

راموس که 16 سال در پایتخت اسپانیا بود، به دور شدن از سانتیاگو برنابئو نزدیک می‌شود و به دنبال چالش جدید است. اکنون اعتقاد بر این است که کاپیتان مادرید با یک قرارداد بزرگ با غول اسپانیایی موافقت می‌نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала