Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی، رونالدو، اوزیل و... امیدوار به انتقال به آمریکا

© REUTERS / John David Mercer / USA TODAY SportsAn Adidas soccer ball on the field prior to the 2018 MLS All Star Game between the MLS All-Stars and Juventus at Mercedes-Benz Stadium
An Adidas soccer ball on the field prior to the 2018 MLS All Star Game between the MLS All-Stars and Juventus at Mercedes-Benz Stadium - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگ برتر فوتبال آمریکا که در خود ستاره‌های مسن را جا داده این بار منتظر ستاره‌های بزرگی چون مسی، اوزیل و رونالدو است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که لیونل مسی و مسوت اوزیل اخیراً تمایل خود را برای بازی در MLS اعلام کرده‌اند، به نظر می‌رسد که ایالات متحده به یک مقصد جذاب برای ستاره‌های پیر اروپایی تبدیل شده است.

سخنان آن‌ها بی توجه نبوده زیرا تعدادی از تیم‌ها رویای به خدمت گرفتن این ستاره‌ها را از اروپا در سر می‌پرورانند.

رادامل فالکائو می‌تواند به اینتر میامی بپیوندد.

تیم دیوید بکهام قبلاً گونزالو هیگواین را به خدمت گرفته و حالا در تلاش جذب فالکائو است تا یک خط مقدم مرگبار را تشکیل دهد.

اوزیل رویای دی‌سی‌یونایتد است

تیم سابق وین رونی "دی‌سی یونایتد" به ستاره آلمانی علاقه‌مند است و آنها پیشنهادی را ارائه داده‌اند. او می‌تواند در تابستان با پایان قراردادش در آرسنال به این تیم بپیوندد.

مسی، ستاره‌ای که همه می‌خواهند

مسی اعتراف کرد که قبل از بازنشستگی می‌خواهد در MLS بازی کند و باشگاه نیویورک سیتی کاندیداهای قدرتمندی برای جذب او است اما آنها به کمک منچسترسیتی احتیاج دارند، که می‌تواند حرکت بعدی او قبل از رفتن به آن طرف اقیانوس اطلس باشد.

لوئیز سوارز می‌تواند در MLS با مسی متحد شود

لوئیز سوارز که در اتلتیکو مادرید تا سال 2022 متعهد است، برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر ارتباط سوارز با مسی در اینتر میامی وجود دارد.

کریستیانو رونالدو برای پیوستن به نانی در اورلاندو

کریستیانو ظاهراً به نانی گفته است که دوست دارد در MLS به او بپیوندد و آنها می‌توانند در اورلاندو سیتی جایی که قبلا کاکا بازی می‌کرد، پیوند برقرار کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала