Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوزیل در آستانه پایان روزهای غم‌بار در لندن

© REUTERS / Edgar SuMesut Özil
Mesut Özil  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوت اوزیل آماده است تا از مبلغ 7 میلیون پوندی آرسنال که قبل از تابستان به او بدهکار است چشم پوشی کند تا در ماه جاری از این انگلستان جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ مسوت اوزیل مبلغی از 7 میلیون پوندی که آرسنال قرار است قبل از چون به او بپردازد" را به دست نخواهد آورد تا در این ماه بتواند به یکی از دو باشگاه فنرباغچه یا دی‌سی‌یونایتد همکاری نماید.

هافبک تهاجمی آلمانی 32 ساله می‌خواهد  لندن را ترک کند زیرا در این فصل از ترکیب میکل آرتتا بیرون انداخته شده است.

اوزیل که هفته‌ای 350 هزار پوند در آرسنال درآمد دارد، با انتقال به باشگاه محبوب ترکیه‌ای فنرباغچه یا دی‌سی یونایتد در لیگ برتر فوتبال آمریکا نزدیک شده است.

طبق گزارش "اتلتیک"، اوزیل قرار است از این پس تا پایان قراردادش در ماه جون حدود 7 میلیون پوند درآمد کسب کند و مایل است مقداری پول را روی میز بگذارد تا در همین ماه از تیم جدا شود. اگر اوزیل در جنوری جدا نشود او برای 5 ماه باقی مانده از قراردادش در آرسنال خواهد ماند و با تیم اصلی آرتتا تمرین می‌کند اما احتمالاً دیگر بازی نخواهد کرد.

وی برای نیم فصل اول از ترکیب آرسنال در لیگ برتر و لیگ اروپا کنار گذاشته شد و به احتمال زیاد این وضعیت تغییر نخواهد کرد.

گفتگوها با فنرباغچه ادامه دارد و اوزیل اوایل هفته جاری طی یک پرسش و پاسخ توئیتری درباره علاقه‌اش به این باشگاه استانبولی صحبت کرد.

او هواداران را طعنه زد و گفت: "من از کودکی در آلمان به عنوان یک هوادار فنرباغچه بزرگ شدم - هر فرد تُرکی-آلمانی وقتی در آلمان بزرگ می‌شود از یک تیم ترکیه‌ای حمایت می‌کند و مال من فنرباغچه بود. فنرباغچه مانند رئال مادرید در اسپانیا، بزرگترین باشگاه کشور است.

مسوت اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
به این شرط اوزیل از آرسنال می‌رود

وقتی یکی دیگر از طرفداران در توییتر در باره منطقه مورد علاقه‌اش در استانبول سوال کرد اوزیل پاسخ داد "Kadikoy" جایی‌که استادیوم این باشگاه واقع شده است.

گفته می‌شود اوزیل پس از گفتگوهای ویدئو کنفرانس با مدیران آنها با یک قرارداد سه و نیم ساله با فنرباغچه موافقت کرده اما هنوز چیزی به طور رسمی تایید نشده است.

روز دوشنبه علی كوچ رئیس فنرباغچه اظهار داشت كه این باشگاه "نزدیك‌تر از هر زمان دیگری" به جذب داوطلبانه ستاره آرسنال نزدیك است.

او به کانال+ گفت: "بگذارید جدیدترین‌ها در باره مسوت اوزیل را برای شما تعریف کنم. ما گفته‌ایم که این یک رویا برای فنرباغچه است. این باشگاه می‌داند که مربی چه می‌خواهد و سیاست نقل و انتقالات ما بر اساس آن هدایت می‌شود. هیچ اعلام رسمی نشده است. آنچه می‌توانم بگویم نزدیکتر از گذشته هستیم. ممکن است یک قطعنامه وجود داشته باشد."

این در حالیست که اوزیل از 3 جولای 2020 که در لیگ برتر مقابل وستهام بازی کرده، دیگر در هیچ دیداری به میدان نرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала