Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه خروج به روی اودگارد بسته است؛ زیدان به او اعتماد دارد

© REUTERS / Andrea ComasMartin Odegaard
Martin Odegaard - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین اودگارد در این روزها ممکن است هافبک انتخابی ششم رئال مادرید باشد اما زین الدین زیدان در نظر ندارد او از این تیم جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که زیدان سرمربی رئال مادرید به لوکا یوویچ اجازه داد تا به صورت قرضی به باشگاه سابقش برگردد و تا پایان فصل 2020/21 آنجا بازی کند اما او روی اودگارد حساب کرده و این موضوع را صریحاً اعلام کرد.

مدیران در سانتیاگو برنابئو همچنین توافق دارند که جدایی در حال حاضر بهترین کار برای پیشرفت او نیست. همچنین این درست است که بعضی از کارگردانان نقش کمرنگ فعلی او در تیم را درک نمی‌کنند. از زمان شکست در برابر شاختار دونتسک در تاریخ 1 دسامبر، فقط 5 دقیقه به بازی ساز نارویژی فرصت داده شده است. درست است که او در این مدت مصدومیت داشت اما برای نشان دادن کیفیت‌اش به دقایق بیشتری نیاز دارد.

این کاری است که او در رئال سوسیداد انجام داد و فصل گذشته به صورت قرضی حضور داشت و اودگارد معتقد است که می‌تواند شرایط را برگرداند و یک بار دیگر سرنوشت ساز باشد. از او خواسته شده که تسلیم نشود و سخت کار کند و این همان کاری است که انجام می‌دهد. حتی اگر چندین باشگاه از نزدیک وضعیت او را دنبال می‌کنند از جمله رئال سوسیداد ولی رئال مادرید در نظر ندارد که او را بفروشد. شایعات بازگشت به رئال سوسیداد بیش از هر چیز مشخصی دیگر خواسته هواداران این تیم است.

سوپرجام اسپانیا یک فُرصت تازه به اودگارد می‌دهد تا ثابت کند که چه کاری می‌تواند انجام دهد. او لوکا مودریچ، تونی کروس، کاسمیرو، فد والورده و ایسکو را پیش رو دارد اما زیدان هنوز روی او حساب باز کرده و این را در کنفرانس‌های مطبوعاتی گفته است.

هنگامی که فرصت بعدی خود را بدست آورد به دنبال استفاده از آن خواهد بود. این همان چیزی است که مودریچ در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ستاره نارویژی در کنفرانس مطبوعاتی در آستانه مسابقه امشب برابر باشگاه اتلتیک، اظهار داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала