Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مورینیو به شایعه جدایی بیل در پایان فصل

© MATT DUNHAMTottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United
Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوزه مورینیو سرمربی تاتنهام، از بیل اعلام حمایت کرد و در مورد عدم استفاده او در ترکیب وضاحت داد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل ستاره ولزی در تابستان با قرارداد قرضی راهی تاتنهام شد تا بیشتر بازی کند و به روزهای اوج خودش باز گردد.

گرت بیل ستاره تاتنهام  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان
اختلاف بر سر تمدید قرارداد؛ احتمال بازگشت «گرت بیل» به رئال قوت گرفت

بیل اما در تاتنهام درخشش خوبی نداشته و از 8 نوامبر تا این دم  تنها 45 دقیقه در لیگ برتر بازی کرده است و بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت و مشکلات از دست داده است.

وضعیت نامطلوب این بازیکن سبب شده تا رسانه‌ها از احتمال بازگشت او در پایان فصل به رئال مادرید خبر دهند و این شایعه هر روز بیشتر از قبل قوت می‌گیرد.

خوزه مورینیو سرمربی تاتنهام اما از این بازیکن اعلام حمایت کرد و مدعی شد که اگر او تا حالا خودش را در این تیم ثابت نساخته است، دلیلش مصدومیت بوده و در مورد بیل در پایان فصل با رئال مادرید صحبت خواهند کرد، نه حالا.

او در این مورد گفت:" مطمئناً شما می‌دانید که او در ماه نخست حضورش در اینجا مصدوم شد و در بازگشت برابر استوک مصدومیت او تشدید پیدا کرد. هیچ بحثی در مورد بیل وجود ندارد و او بازیکن قرضی است و در پایان فصل در مورد او تصمیم‌گیری و با رئال صحبت خواهیم کرد".

این در حالی‌ست که رئال چندان به حضور مجدد بیل در مادرید علاقه‌مند نیست و تلاش خواهد کرد تا قرارداد این بازیکن با تاتنهام دائمی شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала