Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریوالدو: کومان بهتر از زیدان از بازیکنان جوان استفاده می‌کند

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره فوتبال برازیل، روش استفاده زیدان از وینیسیوس جونیور را زیر سوال برد و مدعی شد که سرمربی بارسا در مدیریت بازیکنان جوان نسبت به سرمربی رئال مادرید بهتری عملکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان در فصل جاری کمتر از سیستم چرخشی استفاده کرده و در اکثر ترکیب‌های ثابتی که به میدان فرستاده است، 12 بازیکن بیشتر استفاده شده اند.

زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان
زیدان به طرفداران رئال: درباره «هازارد» صبور باشید

این روش زیدان سبب شده تا به بازیکنان جوانی چون وینیسیوس کمتر شانس برسد و جوانان در حاشیه قرار گیرند.

عدم استفاده از جوان توسط زیدان سبب شده ریوالدو ستاره سابق بارسلونا از این سرمربی فرانسوی انتقاد کند و روش کومان را در مدیریت بازیکنان جوان ستایش کند.

ریوالدو در این مورد به خبرنگاران گفت:" من همواره گفته ام کلید مدیریت جوانان این است که فشار زیادی روی آن‌ها نیاورید کاری که بنظرم کومان به خوبی انجام می‌دهد، بازی دادن به انها درکنار مسی، بوسکتس، آلبا و... کومان شایسته قدردانی و احترام برای این مدیریت است".
او در ادامه در مورد زیدان صحبت کرد و چنین گفت:" نمی‌دانم چه کسی پشت این موضوع قرار دارد ولی زیدان برخلاف دوران اولیه خود درمادرید عمل می‌کند. او ابتدا به بازیکنانی نظیر وینیسیوس، والورده و رودریگو بازی می‌داد ولی حالا برخلاف آن موقع عمل می‌کند. من جایی خواندم که زیدان، وینیسیوس را با این کار تنبیه کرد چون زمان حرف زدن زیدان، وینیسیوس به موبایل خود نگاه می‌کرد ولی این مشکلات به این طریق حل نمی‌شوند چون زیدان به خود و تیم با این کار ضربه می‌زند. این به این معنی است که یک بازیکن بسیار مهم که می‌تواند تاثیرگذار باشد را کنار بگذارید، این مسائل می‌تواند با جریمه حل شود نه این‌طوری".

این در حالی‌ست که اخیراً رسانه‌های مادریدی نیز از زیدان بابت بازی ندادن به وینیسیوس انتقاد کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала