Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشایر: برای برنده‌شدن مقابل لیورپول باید در بهترین سطح باشیم

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد می‌گوید تیمش شایسته صدرنشینی بوده و برای پیروز شدن در آنفیلد باز هم باید در بهترین سطح باشند.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته و حتی از لیورپول هم سبقت گرفت، اتفاقی که سرمربی شیاطین‌سرخ می‌گوید تیمش شایسته آن است.

Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ: منچستریونایتد شایسته بوده، هنوز مدت زیادی تا پایان فصل مانده است
اوله‌گنار سولشائر درباره عملکرد تیمش گفت:«فکر کنم اگر 6 هفته به عقب بازگردیم، خیلی‌ها فکر نمی‌کنند که بتوانیم لیورپول را در آنفیلد شکست دهیم. مشتاقانه منتظر این مسابقه هستیم و امیدواریم این کار را انجام دهیم. فکر می‌کنم هر تیمی با این تفکر وارد مسابقه می‌شود که می‌تواند پیروز شود. ما هم می‌دانیم می‌توانیم هر تیمی را در هر جایی و هر روزی شکست دهیم».
سرمربی شیاطین در ادامه گفت:«باید بهترین بازی را به نمایش بگذاریم و به انتهای آن فکر نمی‌کنیم. این بازی یک آزمون است تا ببینیم در واقع کجا هستیم. ما بسیاری از بازی‌های پیچیده را بردیم و گل‌هایی زدیم که تعدادی از آنها در وقت اضافه بود. تاکنون این ذهنیت را نشان داده‌ایم، اما برای پیروزی در آنفیلد باید در بهترین سطح خود باشید».

منچستر یونایتد با سه امتیاز بیشتر نسبت به رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول و بعد از پشت سر گذاشتن یک روند بسیار خوب پا به آنفیلد می گذارد. آخرین شکست شیاطین سرخ در ماه نوامبر و دیدار برابر آرسنال برمی گردد اما در عین حال سرمربی یونایتد می گوید اگر آنها لیورپول را شکست دهند این یک اتفاق شوکه کننده خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала