Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدترین آمار گل‌زنی رئال مادرید در 50 سال اخیر

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که رئال مادرید پس از جدایی رونالدو هنوز دچار مشکل در خط حملۀ این تیم است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید پس از رفتن رونالدو هنوز هم دچار مشکل هستند. به طوری که در این فصل تا اینجای کار، 42 گل در 25 بازی به ثمر رسانده است که این بدترین آمار گلزنی رئال مادرید در 50 سال اخیر است.

Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
رئال 1 اتلتیک 2؛ حذف ناباورانه مدافع عنوان قهرمانی در شب تلخ مدافعان

رکورد بسیار ضعیفی که شاگردان زین الدین زیدان در این فصل ثبت کردند. رئال مادرید در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در نیمه نهای سوپر جام اسپانیا و در نیمه‌ی دوم بازی و همچنین بازی آخر خود در لالیگا مقابل اوساسونا تلاش زیادی برای گلزنی کرد اما در نهایت موفق نشد و جای خالی یک بازیکن تمام کننده و کسی که بتواند بازی را برای رئال مادرید در بیاورد، در ترکیب این تیم حس می‌شد.

شاگردان زیدان در این بازی‌ها ابتدا دو گل دریافت کردند و پس از آن به تقلا افتادند تا گل های خورده را جبران کنند. رئال مادرید در نیمه‌ی دوم تلاش های زیادی داشت و دو بار هم توپ را به تیرک دروازه کوبید و یک گل آفساید هم زد اما در نهایت فقط یکی از گل های خورده را توانست جبران کند و در نهایت با نتیجه‌ی دو بر یک شکست خورد.

پس از تابستان 2018، که کریستیانو رونالدو، رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد، به نظر می‌رسد هنوز که هنوز است، رئال مادرید نتوانسته جای این بازیکن را در ترکیب خود پر بکند. وینگرها و بازیکنانی که در رئال مادرید هستند و بازیکنانی که به این تیم آمدند هیچ کدام نتوانستند جای فوق ستاره‌ی پرتگالی را پر کنند.

در حال حاضر، ادن هازارد، رودریگو، آسنسیو، لوکاس وازکز و وینیسیوس جونیور که وینگر های رئال مادرید هستند آمار فاجعه باری در این تیم دارند به طوری که آن‌ها، هر 8 بازی یک بار روی یکی از گل‌های رئال مادرید اثر گذار بوده‌اند که بسیار آمار ضعیفی است و نشان می‌دهد که مادریدی‌ها در شرایطی که به وینگر هایشان نیاز دارند، نمی‌توانند روی آن‌ها حساب کنند.

در هر صورت باید دید که رئال مادرید در ادامه‌ی فصل به چه شکل عمل خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала