Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توپچی‌های لندن به دنبال شکار دروازه‌بان بارسلونا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر نتو
نتو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه آرسنال شرایط جذب دروازه‌بان برازیلی بارسلونا زیر بررسی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال شرایط نتو مورارا، دروازه‌بان برازیلی بارسلونا را زیرنظر دارد و نسبت به جذب او علاقه‌مند است.

مارک آندره تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
عزم جدی چلسی برای خرید دروازه‌بان بارسلونا

توپچی‌های لندن اما تنها در صورتی می‌توانند این دروازه‌بان برازیلی را برای پیوستن به تیم لندنی متفاعد کنند که قرار گرفتن او در درون دروازه تیم تحت‌هدایت میکل آرتتا را تضمین کنند. نتو که در بارسا پشت مارک آندره تِراِشتگن مانده، به دنبال جدایی از این تیم در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری است و امکان دارد برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی لیگ برتر انگلیس شود.

این دروازه‌بان برازیلی که سابقه عضویت در تیم‌های فیورنتینا و یوونتوس را دارد، تابستان 2019 بود که پس از دو فصل حضور در والنسیا به بارسلونا پیوست. او که فصل گذشته تنها در پنج بازی از رقابت‌های مختلف برای بارسلونا به میدان رفت، این فصل در 9 بازی از رقابت‌های مختلف فرصت ایستادن در درون دروازه کاتالان‌ها را پیدا کرده است.

نتو تا سال 2023 با بارسلونا قرار دارد، در صورت پیوستن به آرسنال باید با برند لنو، دروازه‌بان آلمانی این تیم برای ایستادن در درون دروازه توپچی‌های لندن رقابت کند. نتو این فصل در غیاب تراشتگن 9 بازی برای بارسا انجام داد که 7 کل دریافت کرد و 4 بازی را هم کلین شیت کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала