Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران رئال مادرید: زیدان باید برکنار شود

© AFP 2023 / Gerard Julienزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکا در نظرسنجی از هواداران رئال مادرید به این نتیجه رسید که زیدان باید از هدایت این تیم برکنار شود.

به گزارش اسپوتنیک، در یک نظرسنجی از نشریه مارکا که پس از حذف رئال مادرید از رقابت‌های سوپرجام انجام شد، هواداران به این باورند که زین الدین زیدان می‌توانست کارهای بیشتری را با تیمی که در اختیار دارد، انجام دهد.

زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان
زیدان به طرفداران رئال: درباره «هازارد» صبور باشید

مارکا در یک نظرسنجی که بیش از 140 هزار رای ثبت شد، به این نتیجه رسید که طرفداران رئال، امید خود را به تیم کنونی زیدان از دست داده‌اند. البته نکته‌ای که باید در اینجا مدنظر قرار گیرد این است که اغلب اندیشه‌های زیدان و رئال مادرید به فصل بعد و خرید بازیکنان ارزشمند موکول می‌شود و تیم کنونی کهکشانی‌ها با مشکل بزرگ بازیکن روبه‌رو است.

تمام اتهامات به سوی زیدان منعطف نشده بود، زیرا محدودیت‌های موجود در ترکیب رئال مادرید نیز باعث نگرانی شده بود. از هواداران پرسیده شد که علت اصلی حذف سوپرکاپ چیست  و این تقریباً یک اختلاف سه طرفه بود چرا که 25 درصد از طرفداران سطح تیم، 28 درصد تغییرات ایجاد شده توسط زیدان و 30 درصد هم عملکرد ضعیف بازیکنان را عنوان کردند.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
زیدان: من به این حذف شدن فاجعه نمی‌گویم

در سوال دوم که پرسیده شد چه کسی بازنده این مسابقه است از بین زیدان، واسکز، هازارد، لوکاس، مندی و نینگونو، "برنده" مشخص بود زیرا 53 درصد آرا را زیدان به دست آورد. در سوال سوم اینطور پرسیده شد که کدام یک از بازیکنان باید در ترکیب حضور می‌داشت که درصد قابل توجهی مارتین اودگارد را غایب بزرگ نامیدند در حالیکه عده زیادی هم از تصمیمات زیدان برای انتخاب نفرات اصلی رضایت داشتند.

در سوال چهارم نارضایتی طرفداران به صورت آشکار مشخص شد چرا که 72 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند زمان حضور زیدان روی نیمکت رئال به پایان رسیده است. نتیجه گیری قابل توجه دیگر این نظرسنجی این بود که 56 درصد از هواداران معتقدند که وضعیت قرارداد سرخیو راموس بر عملکرد تیم تأثیر می‌گذارد و بعد از زیدان، 23 درصد از هواداران معتقدند که ادن هازارد از این نابسامانی بدتر بیرون آمده است.

رئال مادرید چهارشنبه شب باید با آلکویانو در جام حذفی معروف به کوپادل‌ری برود و باید دید چه نتیجه‌ای در آن بازی رقم می‌خورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала