Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدترین شروع زیدان در دو دوره هدایت رئال مادرید

© REUTERS / Juan MedinaZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نتایج ضعیف رئال مادرید در 25 بازی فصل جاری نشان می‌دهد که زیدان بدترین شروع خود را در دوره هدایت این تیم داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید، در سال 2016 هدایت این تیم را به عهده گرفت و نتایج درخشانی با این تیم کسب کرد.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
هواداران رئال مادرید: زیدان باید برکنار شود

این سرمربی فرانسوی در سال 2018 از هدایت این تیم کنار رفت و وضعیت رئال مادرید به طوری شد که مدیران این تیم مجبور شدند برای کسب نتایج درخشان بار دیگر دست به دامن زیدان شوند.

زیدان در بازگشت نیز موفق بود و توانست فصل گذشته قهرمان لالیگا شود. این سرمربی اما در فصل جاری عملکرد چندان خوبی نداشته و نتایج به دست آمده در 25 بازی فصل جاری نشان می‌دهد که زیدان بدترین آغاز خود را در دوره هدایت این تیم داشته است.

رئال مادرید در این فصل 25 بازی داشته که 6 بازی در چمپیونزلیگ، 1 بازی در سوپرجام و 18 بازی در لالیگا که در این تعداد بازی 14 برد، 5 تساوی و 6 شکست داشته است.

 در حقیقت تیم زیدان امسال تا یک قدمی حذف از مرحله گروهی چمپیونزلیگ رفت، در لالیگا 3 شکست داشته یعنی به اندازه کل فصل گذشته و در نیم فصل، و این نشان می‌دهد که کسب لالیگا اندکی دشوار شده است.

فصل گذشته زیدان در 25 بازی اول فصلش فقط 2 شکست داشت که یکی در لالیگا بود و یکی در لیگ قهرمانان اروپپا و همچنین 8 بازی مساوی شده بود.

زیدان در اولین فصلش در رئال هم در 25 بازی اولش 3 شکست و 4 تساوی داشت که همه باخت ها در لالیگا بودند و سال بعدش نیز در 25 بازی اولش هرگز شکست نخورده بود. زیدان در فصل 18-17 نیز در 25 بازی اولش 3 شکست داشت که دو شکست در لالیگا و یکی در چمپیونزلیگ بودند و پنج بازی مساوی شد.

 زیدان امسال بدترین فصلش در رئال را سپری می کند و به همین خاطر است که انتقادها به مربی فرانسوی از همیشه بیشتر است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала