Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال جدایی دو بازیکن بارسا در زمستان

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است در چند روز آینده، جونیور فیرپو و نِتو مورارا بارسلونا را ترک کنند زیرا پیشنهادات جدی دارند و بارسا نیز به فکر فروش آن‌ها است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در نقل‌وانتقالات زمستانی خواهان جذب دپای و اریک گارسیا برای تقویت خط حمله و دفاع است اما پولی برای جذب این بازیکنان ندارد.

تنها راه بارسا برای جذب بازیکن مورد نظر فروش برخی بازیکنان است و به نظر می‌رسد که دو بازیکن به دروازه‌های خروجی نزدیک اند و پیشنهادات جدی از لیگ برتر و لیگ ایتالیا دارند.

براساس گزارش موندو، نتو دروازه‌بان برازیلی بارسلونا از آرسنال پیشنهاد دارد و در صورتی که بازیکن با باشگاه انگلیسی توافق کند، این انتقال بزودی نهایی خواهد شد و کاتالان‌ها نیز 21 میلیون یورو بابت انتقال دایمی و 2 میلیون یورو بابت انتقال قرضی دریافت خواهند کرد.

جونیور فیرپو دیگر بازیکن بارسلونا است که دو پیشنهاد دارد و می‌تواند در ماه جاری این تیم را ترک کند.

طبق گزارش اسکای اسپورت، ناپولی و گرانادا به این بازیکن 24 ساله علاقه‌ دارند و بارسا تلاش دارد تا این بازیکن به یکی از این باشگاه‌ها به فروش برساند.

در صورتی که این دو بازیکن به فروش برسند، بارسا قطعاً پول جذب یکی از گزینه‌های مورد نظر خویش را تامین خواهد کرد و احتمالاً گارسیا را به خدمت خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала