Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فریادهای مورینیو بالای بیل؛ می‌خواهی بمانی و بازی کنی یا به رئال برگردی و روی نیمکت باشی

© REUTERS / JASON CAIRNDUFFمورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یکی از جلسات تمرینی باشگاه تاتنهام، خوزه مورینیو بالای بیل فریاد زده و این بازیکن را هشدار داده که در صورت عدم درخشش او را به رئال مادرید باز می‌گرداند.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل ستاره ولزی در تابستان با قرارداد قرضی راهی تاتنهام شد تا بیشتر بازی کند و به روزهای اوج خودش باز گردد.

گرت بیل ستاره تاتنهام  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان
اختلاف بر سر تمدید قرارداد؛ احتمال بازگشت «گرت بیل» به رئال قوت گرفت

بیل اما در تاتنهام درخشش خوبی نداشته و از 8 نوامبر تا این دم  تنها 45 دقیقه در لیگ برتر بازی کرده است و بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت و مشکلات از دست داده است.

وضعیت نامطلوب این بازیکن سبب شده تا رسانه‌ها از احتمال بازگشت او در پایان فصل به رئال مادرید خبر دهند و این شایعه هر روز بیشتر از قبل قوت می‌گیرد.

حالا خبرهایی توسط رسانه‌های انگلیسی نشر و نشریه‌های لندنی مدعی اند که مورینیو به در یکی از جلسات تمرینی چنین موضوعی را مطرح کرده و به بیل در این مورد هشدار داده است.

مترو خبر داده که مورینیو در تمرین روز جمعه خطاب به بیل گفته که می‌خواهی اینجا بمانی و بازی کنی یا به رئال مادرید بروی و روی نیمکت بنشینی؟

باشگاه تاتنهام و مورینیو در این مورد تا حالا چیز نگفته اند، اما سرمربی هاتسپر روز گذشته مدعی شد بود که تا حالا در مورد آینده بیل حتی یک کلمه هم نگفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала