Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ عجیب برای جانشینی یوویچ در رئال مادرید

© AFP 2023 / JAVIER SORIANOلوکا یوویچ
لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های ترکیه مدعی اند که نام رادامل فالکائو در فهرست خرید‌های رئال مادرید وجود دارد و این بازیکن موقتاً جانشین یوویچ خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا یوویچ چند روز قبل و پس از یک‌ونیم فصل ناکام از رئال مادرید جدا شد و به صورت قرضی به باشگاه سابقش یعنی اینتراخت فرانکفورت برگشت.

لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان
انتخاب اشتباه رئال؛ یوویچ به فرانکفورت برگشت

رئال مادرید حالا در خط حمله تنها ماریانو دیاز را دارد که نیمکت‌نشین بنزما است و این موضوع می‌تواند در ادامه فصل برای این باشگاه مشکل‌ساز شود زیرا بازی‌ها بسیار فشرده برگزار می‌شود و احتمال مصدومیت هر دو بازیکن وجود دارد.

با توجه به این موضوع رئال مادرید تلاش دارد در نقل‌وانتقالات پیشرو، یک مهاجم باتجربه و موقتی به خدمت بگیرد و نام‌ها زیاد با این باشگاه پیوند خورده اند.

رسانه‌های ترکیه‌ای امروز صبح گزارش داده اند که رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی نیز در بهرست خرید رئال مادرید  در زمستان قرار دارد و این بازیکن شاید به عنوان گزینۀ موقتی برای جانشینی یوویچ در زمستان به این تیم بیاید.

فالکائو که تجربه بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی را دارد، این روزها با سال‌های حضورش در لالیگا بسیار فاصله دارد اما می‌تواند به رئال مادرید کمک کند و مشکلات زیدان را در خط حمله کاهش دهد.

این در حالی‌ست که رسانه‌های کلمبیایی مدعی اند که این بازیکن بزودی راهی لیگ آمریکا خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала