Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین آگوئرو در سیتی مشخص شد؛ لوکاکو به لیگ برتر بر می‌گردد

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا جانشین سرخیو آگوئرو را مشخص کرده و مدیران این باشگاه با 200 میلیون یورو در تابستان به سراغ لوکاکو خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو آگوئرو 32 ساله که دو بار قهرمانی در لیگ برتر را با منچسترسیتی کسب کرده است، یکی از بهترین مهاجمان تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود.

مسی و آگوئرو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اتحاد مسی و آگوئرو در بارسا؛ آگوئرو جانشین احتمالی و رایگان سوارز

او بهترین گُلزن تاریخ این باشگاه است و تا پایان فصل با این باشگاه قرارداد دارد. هرچند آینده این مهاجم آرجانتینی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن در فهرست فروش ستیزن‌ها قرار دارد و پس از ده سال این باشگاه را در تابستان ترک خواهد کرد.

پپ گواردیولا از حالا جانشین این بازیکن را انتخاب کرده و می‌خواهد روملو لوکاکو را جانشین این بازیکن آرجانتینی سازد.

تلگراف در گزارشی خبر داده که گواردیولا و تیمش یک مهاجم، نیاز دارند و روملو لوکاکو و ارلینگ هالند گزینه‌های اصلی جانشینی آگوئرو هستند.

براساس این گزارش، مدیران سیتی تصمیم دارند 200 میلیون یورو را برای آوردن این بازیکنان به اتحاد به مصرف برسانند و تابستان آینده با مالکان چینایی اینتر وارد معامله خواهند شد.

لوکاکو پیش از این دو فصل در منچستریونایتد حضور داشت و در سال 2019 این تیم را به مقصد اینتر ترک کرد. او عملکرد درخشانی در سری‌آ داشته و در 73 بازی، 51 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала