Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید دروازه‌بان پی‌اس‌جی از سرمربی جدید این تیم: او انگیزۀ فراوانی به ما می‌دهد

© REUTERS / CHARLES PLATIAUKeylor Navas en action
Keylor Navas en action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلور ناواس سنگربان کاستاریکایی پاریسن‌جرمن، از کار کردن زیر نظر پوچتینو رضایت دارد و او را مربی کاربلدی می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو بیشتر از دو هفته می‌شود که هدایت پاریسن‌جرمن را به عهده گرفته و به نظر می‌رسد که این تیم را بهتر ساخته زیرا پاریسی‌ها به صدر جدول لیگ فرانسه بازگشته اند و روند خوبی را طی دارند.

Real's goalkeeper Keylor Navas gestures to his teammates during the Champions League group G soccer match between CSKA Moscow and Real Madrid, in Moscow, Russia, October 2, 2018. - اسپوتنیک افغانستان
آغاز روزهای دشوار ناواس با روی کار آمدن پوچتینو

همین موضوع سبب شده بازیکنان پاریسن‌جرمن از کار کردن با این مربی آرجانتینی راضی به نظر برسند و سبک و روش او را تحسین کنند.

کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکایی پی‌اس‌جی یکی از بازیکنان این باشگاه است که کار کردن با پوچتینو راضی است و روش او را در رسیدن به اهداف بزرگ ستایش می‌کند.

او در این مورد به کانال پلس گفت:" ما سعی می‌کنیم با ایده‌های مربی سازگار شویم. ما بسیار انگیزه داریم. ما سعی می کنیم یک تیم خوب داشته باشیم و درهمه بازی‌ها خوب باشیم. ما در حال استفاده از ایده‌های سرمربی هستیم. همه چیز خوب است و ما باید به کار خود ادامه دهیم. او به ما انگیزۀ فراوان می‌دهد و روش او خیلی موثر بوده است".

این در حالی‌ست که پوچتینو در پیروزی دیشب تیمش به دلیل ابتلأ به ویروس کرونا حضور نداشت و این تیم با نتیجه 0-1 آنژه را شکست داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала