Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیر قابل انتظار اما ممکن؛ میلیتائو هدف اول برای جانیشینی آلابا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایرن مونیخ می‌خواهد تا در صورت جدایی قطعی دیوید آلابا، ادر میلیتائو را از رئال مادرید جانشین وی نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود بایرن مونیخ قصد دارد ادر میلیتائو مدافع میانی رئال مادرید را برای جانشینی دیوید آلابا به خدمت بگیرد.

این بازیکن 22 ساله که در تابستان 2019 به ارزش 43 میلیون پوند با رئال مادرید قرارداد امضا کرد، نتوانست در برنابئو در برنامه زیدان جا پیدا کند زیرا انتخاب اول مرد فرانسوی سرخیو راموس و رافائل واران بود و تنها 3 بازی در فعلی به او بازی رسید.

حالا که دیوید آلابا ساز جدایی زده است، بایرن به دنبال جایگزینی او است زیرا رئال مادرید به عنوان یکی از مقاصد اصلی جهت انتقال رایگان آلابا شناخته می‌شود و موندو دپورتیوو مدعی شده که باواریایی‌ها، میلیتائو را به لیست جانشینان احتمالی ستاره اتریشی اضافه کرده‌اند.

اوپامکانو مدافع لایپزیگ مدت هاست که با انتقال به آلیانز آرنا ارتباط دارد اما این گزارش نشان می‌دهد که اگر ستاره فرانسوی تصمیم به ترک آلمان بگیرد، میلیتائو به عنوان پلان دوم دیده می‌شود.

"اسپورت میل" گزارش داده که هفته گذشته میلیتائو در لیست اهداف ژوزه مورینیو مربی تاتنهام نیز قرار داده شد در حالی‌که این بازیکن همچنین با بازگشت به پورتو ارتباط داشته است.

در صورت جدایی وی، او اجازه خواهد داشت که برود اما رئال می‌تواند هزینه‌ای مشابه 43 میلیون پوندی را برای او تعیین کند.

میلیتائو بخشی از برنامه تابستانی مادرید در کنار ادن هازارد، لوکا یوویچ و فرلاندمندی بود و جدایی وی بیشتر نشان دهنده ناکامی مادریدی‌ها در تلاش 2019 برای جوان سازی تیم محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود آلابا در این تابستان پس از 12 سال پُربار، بایرن را ترک کند و هدف برخی از باشگاه‌های برتر اروپا باشد.

رقبای مادرید چون بارسلونا و لیورپول در لیگ برتر نیز باشگاه‌هایی هستند که با این مدافع همه فَن در ارتباط هستند. گاردین در اوایل ماه جاری گزارش داد که یورگن کلوپ "سخت" فشار می‌آورد تا این بازیکن 28 ساله را به خدمت بگیرد که می‌تواند به حل بحران آسیب دفاعی آنها کمک شایانی داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала