Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حفظ پیروزی بر بارسلونا غیرممکن است

© AP Photo / Jose Miguel Fernandez de VelascoMarcelino García Toral, exentrenador del FC Valencia
Marcelino García Toral, exentrenador del FC Valencia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اتلتیک بیلبائو می‌گوید حفظ پیروزی مقابل بارسلونا غیرممکن است اما این کار مهم را انجام دادیم تا قهرمان شویم.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلینیو گارسیا بدون شک سرمربی موفقی است چراکه شاگردان او موفق شکست شدند با شکست رئال مادرید در نیمه‌نهایی و بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا قهرمانی ارزنده‌ای را به دست آوردند.

Игроки команды Athletic Bilbao празднуют победу над FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا 2 اتلتیک 3؛ کامبک دراماتیک بیلبائو در شب اخراج مسی + عکس
مارسلینیو گارسیا، سرمربی درخشان و سربلند اتلتیک بیلبائو در خصوص قهرمانی تیمش اظهار کرد:«هدفی عالی را با مهارتی مثال‌زدنی به دست آوردیم و نمی‌توانید پایانی از این بهتر ایجاد کنید. به طور کلی تصور نمی‌کنم که بارسا لیاقت این را داشت به خصوص در نیمه اول برتری پیدا کند».
مربی قهرمان سوپرجام اسپانیا در ادامه گفت:«بچه‌ها خیلی روی این بازی متمرکز بودند و من خیلی به آنها افتخار می‌کنم. آنها کار شما را آسان و لذت بخش می‌کنند. نگه داشتن پیروزی بر بارسلونا غیرممکن است اما این کار را انجام دادیم. نمی‌دانم قبل از رسیدن به فینال باید چند نیمه‌نهایی بازی کنم. اکنون در دو فینال مهم پیروز شده‌ام و باید در بازی‌های بعدی نیز بتوانیم در حد قهرمان سوپرجام بازی کنیم».

بیلبائو شب گذشته با پیروزی 3 بر 2 در فینال سوپرکاپ اسپانیا برابر تیم فوتبال بارسلونا موفق شد برای سومین بار فاتح این رقابت‌ها شود. این سومین جام سرمربی موفق این تیم"مارسلینو گارسیا" است. این مربی با دومین پیروزی برابر بارسلونا در قامت سرمربی، بار دیگر توانست توانایی خود در شکست تیم‌های بزرگ لالیگا را ثابت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала