Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته: برابر تیمی که بر فوتبال ایتالیا سلطه دارد به پیروزی رسیدیم!

© REUTERS / David Kleinİngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte
İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندره‌آ پیرلو یک مرتبه دیگر گفت سطح یوونتوس بالاست و اینتر باید برای رسیدن به آن تلاش کند.

به گزارش اسپوتنیک، اینتر در شبی که کاملا برابر تیم یوونتوس تیم برتر میدان بود، با دو گل حریف قدرتمندش را شکست داد تا خود را به صدر جدول برساند.

San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان
اینتر2 یوونتوس 0؛ پیرلو دو دست به استاد تسلیم شد
آنتونیو کونته در خصوص پیروزی شاگردانش به رسانه‌ها گفت:«اول از همه تبریک به بچه‌هایی که این مسابقه را با درخشش انجام دادند. حداقل به این دلیل که برای پیروزی مقابل یوونتوس، تیمی که بر فوتبال ایتالیا سلطه دارد، باید به کمال برسید. بچه‌ها واقعاً بسیار خوب بودند و تأثیر مثبتی بر جای گذاشتند، البته بدون پیش فرض، زیرا راه طولانی در پیش است».
کونته در ادامه گفت:«درعین حال می‌توانم بگویم که طی یک و نیم سال ما راه طولانی را پشت سر گذاشتیم و سخت کردیم. بچه‌ها لیاقت رضایت من را دارند. دو گل به ثمر رساندیم و فکر می‌کنم مانند سایر بازی‌ها، می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. گاهی اوقات فاقد غریزه قاتل هستیم که بتوانیم امتیازات را بالا ببریم و آرامش بیشتری داشته باشیم».
سرمربی اینتر در پایان صحبت‌هایش بیان به اختلاف سطح اینتر با یووه اشاره کرد و گفت:«هنوز هم روی حرفم هستم که یوونتوس همچنان با اینتر فاصله دارد و نه‌تنها اینتر، بلکه تمامی باشگاه‌های ایتالیایی دیگر هم با یووه فاصله دارند، اما ما در تلاش هستیم این فاصله را از بین ببریم».

اینتر در هفته هجدهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا دست به کار بزرگی زد و برابر یوونتوس قهرمان 9 دوره متوالی این رقابت‌ها با نتیجه 2 بر صفر برنده شد تا موقتاً به سدر جدول صعود کند و امیدوار باشد امشب کالیاری با خلق شگفتی از سد میلان عبور کند تا رده نخست برای نراتزوری باقی بماند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала