Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی یا رونالدو، کدام یک بیشترین کارت سرخ دریافت کرده‌اند؟

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در حالی سومین کارت سرخ در دوران حرفه‌ای‌اش را به ثبت رساند که رقیب اصلی و دیرینه‌اش 11 مرتبه کارت سرخ دریافت کرده است.

به گزراش اسپوتنیک، زمانیکه صحبت از شکوه و افتخار در فوتبال به میان میاید، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو رقبای همیشگی هستند.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
شب تلخ بارسا تکمیل شد؛ نخستین کارت سرخ «لیونل مسی» با پیراهن آبی‌اناری‌ها + عکس

در این گزارش به موضوع پرداخته‌ایم که شمار کارت سرخ و اخراج از زمین کدام بازیکن بیشتر است؟

لیونل مسی در سال 2019 در کوپا آمریکا در بازی برابر شیلی، پس از درگیری با گری مدل از زمین بازی اخراج شد. این نسختین کارت سرخ او در طول 14 سال بود. کارت سرخ مسی در بازی برابر شیلی دومین کارت سرخ ابرستاره بارسلونا در دوران بازی‌اش بود، رکورد شمار کارت سرخ رونالدو اما بسیار بیشتر از کاپیتان بارسلونا است.

مسی نخستین کارت سرخ خود را در اولین بازی خود برای تیم ملی آرجنتین برابر مجارستان در سال 2005 گرفت. مسی 18 ساله در دقیقه 64 به زمین بازی رفت اما تنها دو دقیقه بعد و پس از برخورد با بازیکن مجارستان که پیراهنش را کشیده بود، از زمین بازی اخراج شد.

اولین کارت سرخ مسی در بارسلونا شب گذشته و در بازی این تیم در فینال سوپرکاپ اسپانیا برابر بیلبائو پس از مشت‌زدن به بازیکن حریف به کاپیتان بارسا نشان داده شد.

این سوی خط اما، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی یوونتوس در 1039 مسابقه تاکنون 124 کارت زرد دریافت کرده و 11 بار نیز از زمین مسابقه اخراج شده است. از این 11 کارت سرخ البته، ۷ کارت سرخ به صورت مستقیم به رونالدو داده شده است.

از 11 کارت سرخ رونالدو، 4 کارت در منچستریونایتد، 6 کارت در رئال مادرید و یک کارت با پیراهن یووه به نام کریس رونالدو ثبت شده است. از این تعداد، رونالدو 7 بار با کارت سرخ مستقیم از زمین بازی اخراج شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала