Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت راموس در تمرینات امروز رئال؛ مصدومیت کاپیتان جدی است؟

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که رئال مادرید خودش را برای دیدار با آلکویانو در رقابت‌های کوپا دلری آماده می‌سازد، سرجیو راموس هنوز در تمرینات گروهی حاضر نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرجیو راموس در دیدار پنجشنبه شب رئال مادرید در رقابت‌های سوپر جام اسپانیا برابر اتلتیک بیلبائو که با برتری 1-2 باسکی‌ها به پایان رسید، از ناحیه زانو مصدوم شد و تا حالا موفق از مصدومیت رهایی نیافته است.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاپیتانی در نزدیکی پایان خط؛ همه جانشیان احتمالی راموس در رئال + عکس

باشگاه رئال مادرید مصدومیت این بازیکن را پس از پایان بازی خفیف عنوان کرد اما این بازیکن در تمرینات گروهی امروز حضور نداشت و در سالون بدن‌سازی به تمرین پرداخت.

پیش‌بینی می‌شود که راموس در دیدار چهارشنبه شب برابر آلکویانو در رقابت‌های کوپا دلری حضور پیدا نکند و همچنان به ریکاوری بپردازد تا برای دیدار با دیپورتیوو آلاوز آماده باشد.

کهکشانی‌ها اما نگران کاپیتان خود شان اند و هراس دارند که مصدومیت این بازیکن 34 ساله زیاد جدی نباشد.

انتظار می رود زین الدین زیدان در دیدار برابر آلکویانو از سیستم چرخشی استفاه کند و به چوست و بلانکو دو بازیکن تیم B، فرصت دهد تا نخستین بازی شان را برای تیم نخست انجام دهند.

همچنین بازیکنانی چون آلوارو اودریوزولا، ادر میلیتائو، مارسلو، مارتین اودگارد، ایسکو و ماریانو دیاز نیز شانس حضور در ترکیب ثابت را پیدا خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала