Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به جان مادرم توپ به سینه ام خورد؛ اعتراض شدید در لیگ ایران + ویدیو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پرسپولیس - النصر
پرسپولیس - النصر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تصمیمات عجیب داور دیدار پرسپولیس – فولاد خوزستان، سبب اعتراض شدید در لیگ فوتبال ایران شده است و سرخ‌ها از محمدحسین زاهدی‌فر شاکی اند.

به گزارش اسپوتنیک، پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر، امروز عصر در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود و در برابر این تیم با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید.

این دیدار اما جنجالی‌های نیز داشت و به نظر می‌رسد که بازیکنان پرسپولیس از قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر داور این دیدار شاکی اند.

در نیمه نخست این دیدار و در حالی‌که پرسپولیس با گُل عبدی از حریف پیش بود، داور دیدار به سود فولاد پنالتی گرفت و خطای هند محمدحسین کنعانی زادگان را اعلام و به او کارت زرد داد.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس اما معتقد بود که خطا هندی صورت نگرفته و توپ به سینه او برخورد کرده است. این مدافع در جریان دیدار تلاش زیادی برای متقاعد کردن داور انجام داد و حتی به جان مادرش و امام حسین سوگند یاد کرد و مدعی شد که اگر توپ به دستش برخورده کرده باشد، از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

این ادعای کنعانی ‌زاده‌گان سبب شد سایر بازیکنان پرسپولیس، کادرفنی و حتی مسئولان باشگاه تصمیمات داور را زیر سوال بردند و به آن معترض باشند.

باشگاه پرسپولیس پس از بازی اعتراض رسمی خود را بابت قضاوت زاهدی‌فر  به کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال کرد.

دیدار پرسپولیس و فولاد در پایان 90 دقیقه با نتیجه 1-2 به پایان رسید و سرخ‌ها پس از  پس از چهار مساوی پیاپی موفق به کسب پیروزی شدند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала