Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ورزشی پی‌اس‌جی: آینده نیمار و امباپه؟ ما از کسی خواهش نمی‌کنیم که بماند

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌جرمن در مورد آینده نیمار و امباپه صحبت کرد و مدعی شد که باشگاه برای ماندن بازیکنان عذر نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد نیمار جونیور و کلیان امباپه، دو ستارۀ ارزشمند پاریسن‌جرمن تا پایان سال 2022، با این باشگاه اعتبار دارد و مدیران این باشگاه مذاکرات شان برای تمدید قرارداد با نمایندگان بازیکنان آغاز کرده اند.

Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اولویت پوچتینو نیمار است نه امباپه

با وجود آغاز مذاکرات تا حالا هیچ‌گونه پیشرفتی دیده نشده و آیندۀ هر دو بازیکن در هالۀ از ابهام قرار دارد.

بسیاری از کارشناسان معتقد اند که نیمار با این باشگاه تمدید خواهد کرد اما امباپه برای پیوستن به رئال مادرید، پیشنهاد این باشگاه را رد خواهد کرد.

لئوناردو مدیر ورزشی این باشگاه امروز در گفت‌و گویی در مورد آینده هر دو ستاره صحبت کرد و مدعی شد باشگاه به هیچ بازیکنی برای ماندن عذر نخواهد کرد.

او در این مورد به فرانس فوتبال گفت:" من امیدوارم که بازیکنان متقاعد شده باشند که در جای مناسب و تیمی که سطح بالا دارد و بلندپرواز است، قرار دارند. ما از آنها خواهش نمی‌کنیم که بمانند. اگر بازیكنی از این باشگاه خوشش بیاید، او می ماند. كسانی كه واقعاً می خواهند بمانند، این كار را می كنند؛ ما در تماس هستیم و من اطمینان دارم که نتیجه مثبت خواهد بود".

این در حالی‌ست که باشگاه رئال مادرید شدیداً تمایل به جذب امباپه در تابستان پیشرو دارد و می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала