Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم عجیب پیکه؛ استخدام دستیار جنجالی ستین به عنوان سرمربی جدید آندورا

© AFP 2023 / Lluis GeneFC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014
FC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه در اقدام جالب ادر سارابیا دستیار جنجالی و سابق کیکه ستین را به عنوان سرمربی باشگاه آندورا انتخاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فصل گذشته و زمانی که کیکه ستین هدایت بارسلونا را به عهده داشت، بازیکنان این تیم با دستیار او یعنی ادر سارابیا درگیر شدند و او را به فحاشی متهم کردند.

در آن زمان جرارد پیکه در کنار مسی، سوارز و برخی بازیکنان دیگر ، فشار زیادی بر باشگاه وارد کردند تا ستین و دار دسته‌اش را دو بیندازند که در پایان فصل چنین شد.

پیکه حالا و در اقدام جالب ادر سارابیا را که از آغاز فصل تا حالا به دنبال کار بود، به عنوان سرمربی جدید باشگاه اف‌سی آندورا که مالکیت آن را به عهده دارد، انتخاب کرده است.

پیکه با این سرمربی جوان قرارداد دو و نیم ساله  بسته و هدف‌اش این است که در پایان فصل به رده بالاتر صعود کند.

این تصمیم پیکه باعث تعجب همه شده است زیرا بازیکنان بارسا معتقد بودند که این بازیکن با این سرمربی رابطه خوبی ندارد.

باشگاه آندورا در حال حاضر در لیگ دسته سوم حضور دارد و در جدول پایین‌تر از خیمناستیک در رده دوم قرار دارد و می‌خواهد در پایان فصل به لیگ دسته دوم راه‌یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала