Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه‌انگیز موناکو به مارسلو؛ پایان سفر 13 سالۀ مو فرفری نزدیک است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو
مارسلو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌ موناکو پیشنهاد جذابی به مارسلو مدافع برازیلی رئال مادرید ارائه داده و ممکن است این بازیکن پس از 13 سال حضور در جمع کهکشانی‌ها راهی لیگ 1 فرانسه شود.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلو که یکی از بهترین مدافعان تاریخ رئال مادرید است با این تیم موفق شده 22 جام را کسب کند، اما شرایط نا مساعد فنی او و درخشش فرلاند مندی در سمت چپ خط دفاع در 2 سال گذشته باعث شده است که رئالی‌ها به دنبال فروش او باشند.

این مدافع پیشنهاد زیادی از لیگ‌های مختلف دارد اما به نظر می‌رسد که موناکو پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به این بازیکن ارائه داده است.

براساس گزارش وبسایت فیچاخس، موناکو به این بازیکن پیشنهاد قرارداد سه ساله با دستمزد سالانه 6 میلیون یورو داده که برای یک بازیکن 32 ساله که آخرین قرارداد بزرگ عمرش را امضا می کند، مبلغ قابل توجهی است.

قرارداد فعلی این بازیکن تا پایان سال 2022 اعتبار دارد و ممکن است مارسلو بخاطر دعوت شده به تیم ملی برازیلی، از دستمزد 9 میلیون یورویی خود بگذرد و راهی موناکو شود.

این در حالی‌ست که یوونتوس نیز با پیشنهاد دو ساله و دستمزد 4 میلیون یورویی به دنبال این مدافع باتجربه است و پیرلو می‌خواهد بار دیگر رونالدو با این بازیکن برازیلی همبازی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала