Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من فقط به زلاتان ایمان دارم!

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم سویدنی میلان اعلام کرده به توانایی‌های خودش باور دارد.

به گزارش اسپوتنیک، میلان در روزی که زلاتان ایبراهیموویچ دوباره درخشید، موفق شد 2 گل به کالیاری بزند و صدرنشینی‌اش در سری‌آ ایتالیا را ادامه دهد.

زلاتان - اسپوتنیک افغانستان
 زلاتان در 39 سالگی؛ بی‌رحم‌تر از همیشه + عکس
زلاتان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«مجبور شدم یک بار دیگر این کار  را انجام دهم. این بار باید 2 گل به ثمر می‌رساندم. بازی سختی بود. پس از 57 روز بازی کردم. آیا باور دارم که میلان می‌تواند به قهرمانی در سری آ برسد؟ من به خودم باور دارم. به زلاتان اعتقاد دارم!»

ستاره 39 ساله میلان در مورد دیدار شب گذشته برابر کالیاری گفت:«تا اینجای فصل خوب کار کرده‌ایم. تقریبا به نیمه فصل رسیده‌ایم و حالا بازی‌های سخت ما فرا می‌رسند. فصل سختی در پیش داریم اما حالا با حضور میته و مانژوکیچ و شاید بازیکنان دیگری که قرار است اضافه شوند و من نمی‌دانم، قطعا دست‌های مربی برای انتخاب ترکیب باز خواهد بود. تمدید قرارداد؟ بستگی به مالدینی دارد. احساس خوبی در میلان دارم.»

میلان همچنین شانزدهمین بازی دور از خانه بدون باخت خود را سپری کرد و در این بخش نیز با بهترین رکورد خود برابری کرد. با زدن هر دو گل میلان، زلاتان اکنون در هر 9 حضور ثابت اخیر در سری‌آ موفق به گلزنی شده که این، بهترین روند زلاتان در دوران حضورش در 5 لیگ معتبر اروپایی است

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала