Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی مدافع مسلمان آرسنال از جدایی مسوت اوزیل

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مصطفی شکودران
مصطفی شکودران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدفع آلمانی توپچی‌های لندن از جدایی مسوت اوزیل از این تیم ابراز تاسف کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دوران عجیب و پرحاشیه حضور مسوت اوزیل در ترکیب آرسنال به پایان رسید و او که در یک سال اخیر به بازیکنی سکونشین تبدیل شده بود، در نهایت قرارداد خود را با توپچی ها فسخ کرده و با فنرباغچه به توافق رسید.

Mikel Arteta - اسپوتنیک افغانستان
واکنش سرمربی آرسنال به جدایی مسوت اوزیل

اوزیل که یک شنبه برای سپری کردن آزمایش‌های پزشکی راهی ترکیه شده، در مصاحبه ای خود را هوادار فنرباغچه معرفی کرده و مدعی شد با افتخار لباس این باشپاه پرهوادار را به تن خواهد کرد. در همین حال، شوکودران مصطفی از این که اوزیل را دیگر در تیمش نمی بیند، ناراحت است.

او مدت‌ها در کنار هافبک 32  ساله در آرسنال و حتی تیم ملی آلمان بازی کرد. اما اوزیل ابتدای هفته برای فسخ قراردادش با توپچی ها به توافق رسید. پس از آن وی که سال ها بهترین پاسور گل در لیگ جزیره بود، راهی ترکیه شد تا مقدمات انتقالش را به تیم فنرباغچه فراهم کند.

 مصطفی در پستی در فضای مجازی به همین خاطر از دوست و همبازی اش تعریف کرد. او گفت:«برادر تو فداکارترین بازیکنی بودی که من در داخل و خارج از زمین تاکنون دیده ام. از تو برای همیشه به عنوان سلطان پاس گل یاد خواهد شد. متاسفم که تو را دیگر در اینجا نمی بینم».

اوزیل در سال های اخیر یکی از بهترین هافبک های فوتبال دنیا بوده و توانسته با 253 گل چهارمین پاسور برتر تمام تاریخ باشد. او در سال 2013 به رئال مادرید پیوست و سپس با انتقال 42.5 میلیون یورویی، گران ترین بازیکن تاریخ ارسال لقب گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала