Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب مدیر ورزشی پی‌اس‌جی: هیچ باشگاهی توان پرداخت حقوق امباپه را ندارد

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن‌جرمن مدعی‌ست که هیچ‌کدام از باشگاه‌های مطرح اروپا، توان پرداخت دستمزد کلیان امباپه را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، به کسی پوشیده نیست که باشگاه رئال مادرید و به خصوص رییس این باشگاه فلورنتینو پرز، تمایل زیادی دارد تا کلیان امباپه را در پیراهن کهکشانی‌ها ببیند و قطعاً در تابستان آینده برای جذب این مهاجم 22 ساله اقدام خواهد کرد.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
برنامۀ پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد با نیمار و امباپه

قرارداد فعلی امباپه با پاریسن‌جرمن تا پایان سال 2022 اعتبار دارد و این بازیکن سالانه 17.5 میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند.

باشگاه با وجود شرایط بد مالی، خواهان حفظ این بازیکن است و تلاش دارد حتی دستمزد این بازیکن را افزایش دهد و با او تمدید کند، اما امباپه تا حالا چراغ سبز برای تمدید نشان نداده و خواهان پیوستن به رئال مادرید است.

با این حال، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی می‌گوید که هیچ باشگاهی منابع مالی برای پرداخت حقوق امباپه را در بحران فعلی ناشی از بیماری ویروس کرونا ندارد.

او در گفت‌و گویی در مورد تمدید قرارداد با این بازیکن صحبت کرد و چنین گفت:" درست است که اوضاع بسیار پیچیده است، اما اگر پی‌اس‌جی در حال حاضر توانایی لازم برای حفظ دو ستارۀ خود را ندارد، پس کدام باشگاه توانایی مالی برای پرداخت حقوق هر یک از بازیکنان را دارد؟ فکر نمی‌کنم هیچ باشگاهی وجود داشته باشد".

این در حالی‌ست که در حال حاضر بازیکنانی چون مسی و رونالدو دستمزدی بیشتر از این بازیکن دریافت می‌کنند و باشگاه‌های یوونتوس و بارسلونا مجبور اند این مبلغ را پرداخت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала