Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: در آستانه قرض گرفتن مسی بودم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پوچتینو نشان می‌دهد که مسی زمانی نزدیک بود به صورت قرضی به اسپانیول بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مائوریسیو پوچتینو فاش کرد زمانی که مسئولیت هدایت تیم فوتبال اسپانیول را برعهده داشت در آستانه همکاری با لیونل مسی نوجوان قرار داشت.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از صحبت در مورد انتقال کاپیتان بارسلونا در فصل جاری خودداری کرد که در پایان فصل قراردادش با کاتالان‌ها به پایان می‌رسد و به نظر می‌آید او علاقه به آینده‌اش در نیوکمپ ندارد.

سرمربی سابق تاتنهام به برنامه ال لارگوئو توضیح داد: وقتی من در اسپانیول یا ساوتهمپتون بودم، رویای من داشتن بهترین بازیکنان در این باشگاه بود و مسی نزدیک بود که به اسپانیول قرضی بیاید. این معامله به خوبی پیش رفته بود اما او نمایش خوبی در

در "جام خوا‌گامپر" پیش فصل ارائه داد و این پایان کار بود: "ما در طول سال‌ها در مکان‌هایی مانند لندن یا ایتالیا با هم ملاقات کرده‌ایم. ما هر دو عشق به نیوولز را داریم، زیرا هر دو از طریق آکادمی آنها به وجود آمدیم و این پیوند مشترک ماست."

در تابستان لیونل مسی تا آستانه خروج پیش رفت اما در نهایت در بارسا ماند و این فصل را تا پایان حضور خواهد داشت ولی انتظار می‌رود که همکاری طولانی مدت او با بارسا رو به پایان است و PSG یکی از معدود باشگاه‌هایی است که توانایی پرداخت قرارداد او را دارد اما در این بین پوچتینو نمی‌خواهد در پرداختن به شایعات مربوط به یک اقدام دخیل باشد.

وی ادامه داد: "من از همه اتفاقات [با مسی] مطلع هستم. من از وستهام گرفته تا وایادولید همه را زیر نظر داشته‌ام و این روزها شما باید نگاهتان را به هر تیمی معطوف کنید. من واقعاً نمی‌خواهم در مورد مسی صحبت کنم زیرا همه چیز از تناسب خارج می‌شود."

در اوایل هفته جاری، لئوناردو گفت كه غول فرانسوی برای مسی روی میز کار دارد.

وی در مصاحبه‌ای با فرانس فوتبال اعتراف کرد: "بازیکنان بزرگی مانند او همیشه در لیست PSG خواهند بود. اکنون زمان بحث و حتی خواب دیدن آن نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала