Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ در تلاش رسیدن به رکورد فرگی

© Dave Thompsonمنچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستر یونایتد قصد دارد با 17 بازی بدون شکست در رقابت‌های بیرون از خانه، با رکورد باشگاهی برابر شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ امیدهای منچستریونایتد برای مطابقت با پیروزی سه گانه سر الکس فرگوسن در سال 1999 ممکن است با خروج آنها از مرحله گروهی لیگ قهرمانان خاموش شود اما آنها هنوز هم می‌توانند شاهکاری را که یکی از بزرگترین تیم‌های باشگاه رقم زده تکرار کنند.

تیم اوله گونار سولسشر در آستانه جدال امشب در ورزشگاه کریون کاتج با فولهام قرار دارد تا بتواند هفدهمین بازی متوالی بدون شکست لیگ برتری سپری کند.

رکورد باشگاه در عدد 17، 22 سال پیش به ثبت رسید که فرگی توانست سه گانه را ببرد، در‌ حالی‌که آنها در اکتبر 1999 به سختی توسط چلسی 5-0 شکست خوردند.

شاگردان سولسشر از زمان شروع 16 بازی‌اش در چلسی در فبروری قبلی که با نتیجه 2-0 به لطف گل‌های آنتونی مارسیال و هری مگوایر پیروز شدند، تا کنون شکست نخورده‌اند.

یونایتد پس از کسب یک امتیاز در زمین لیورپول در بازی خارج از خانه؛ حالا با فولهام روبرو می‌شود، در حالی‌که خود به مصاف فولهام رفت و این در آنفیلد بود که یونایتد فرگی آخرین بازی بدون شکست خود را در جاده قبل از تحقیر در غرب لندن برگزار کرد - سرنوشتی که ممکن است برای یونایتد امشب ثبت شود.

در حال حاضر، روند تیم فعلی یونایتد چشمگیرتر از دوران فرگی است که از 16 بازی خود 40 امتیاز کسب کرده و در مقایسه با برندگان سه گانه که از 17 مسابقه خود پنج امتیاز کمتر جمع کرده‌اند.

در تاتنهام و در اولین بازی خود بعد از پروژه شروع مجدد، آنها 9 دقیقه مانده بودند که با یک پنالتی توسط برونو فرناندس نجات یابند و یک گل نزنند.

در حالی‌که اوایل این مدت در ساوتهمپتون بود و نیم ساعت مانده بود که آنها 2-0 اختلاف داشتند تا اینکه فرناندس دوباره ضربه بزند و ادینسون کاوانی در 16 دقیقه پایانی دو گل به ثمر رساند و کامبک را تکمیل ساخت.

اگرچه شاگردان فرگی در جریان بازی‌های خود تساوی‌های زیادی را به دست آوردند، آنها همچنین پیروزی‌های مشهوری از جمله پیروزی 8-1 در ناتینگهام فارست را ثبت کردند جایی که سولسشر از روی نیمکت بیرون آمد و چهار گل به ثمر رساند.

این بازی به عنوان رکورد بُرد خارج از خانه لیگ برتر به مدت 20 سال ایستاد تا این‌که لستر 9-0 ساوتهمپتون را شکست داد.

در حالی‌که لوستر در سال 1999 در فیلبرت رود با غلبه بر اشتباه مواجه شد، وقتی دویت یورک برای پیروزی 6 بر 2 برای شیاطین سرخ هت‌تریک کرد.

طولانی‌ترین فرار بدون شکست از خانه در لیگ برتر توسط تیم "شکست ناپذیر" آرسنال ثبت شده که کل رقابت‌های 2003-04 را بدون شکست در لیگ برتر پشت سر گذاشته است.

این مسابقه، همراه با 27 بازی بدون شکست در خارج از خانه که از اپریل 2003 تا کنون شکسته نشده ولی این روند با شکست 2-0 در منچستر یونایتد در اکتبر 2004 پایان یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала