Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام آرسنال برای جذب مارتین اودگارد

© REUTERS / Susana VeraФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه آرسنال تصمیم دارد مارتین اودگارد هافبک نروژی رئال مادرید را تا پایان فصل به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، مارتین اودگارد فصل گذشته در ترکیب رئال سوسیداد درخشان ظاهر شد و درخشش او سبب شد مدیران رئال مادرید تصمیم به بازگرداندن او بگیرند.

مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
دلایل اودگارد برای جدایی از رئال مادرید

اودگارد تابستان گذشته به رئال مادرید بازگشت و انتظار می‌رفت در این تیم بدرخشد، اما این بازیکن در رئال مادرید محو شد و حالا به دلیل نیمکت‌نشینی متوالی درخواست جدایی داده است.

رسانه‌های نزدیک به باشگاه رئال مادرید، امروز از تماس نماینده این بازیکن با باشگاه سوسیداد خبر دادند و مدعی بودند که این بازیکن خواهان انتقال قرضی تا پایان فصل به این باشگاه باسکی است و در تابستان آینده در مورد آینده‌اش به صورت قطعی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 اسکای اسپورت اما گزارش داده است که آرسنال در نظر دارد که هافبک نروژی را پس از جدایی مسوت اوزیل به صورت قرضی و تا پایان فصل به خدمت بگیرد.

در حقیقت آرتتا از اودگارد را بهترین گزینه برای جانشین بازیکن آلمانی می داند و انتظار دارد مدیران آرسنال هر چه زودتر برای آوردن این بازیکن جوان به امارات اقدام کنند.

گفته می‌شود که چند باشگاه در لالیگا و بوندسلیگا نیز به دنبال جذب قرضی این بازیکن اند و مشخص نیست که اودگارد جوان به کدام تیم خواهد پیوست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала