Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معجزه آلکویانو: تیمی که با هیچ ابرقدرت را به زانو در آورد

© REUTERS / Susana Veraرئال مادرید Real Madrid, Alaves
رئال مادرید   Real Madrid, Alaves - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال آلکویانو که با بودجه فقط 700.000 یورویی ساخته شده، دیشب رئال مادریدِ پر زرق و برق را به زانو در آورد.

به ‌گزارش اسپوتنیک؛ کوپا دل‌ری در این فصل شاهد معجزه دیگری بود. این بار آن را در آلکو، یکی از مناطق آسیب دیده توسط ویروس کرونا در جامعه والنسیا شاهد بودیم.

دیشب این تیم دسته سومی با ده نفر رئال مادرید را از کوپا دل‌ری حذف کرد و با بودجه 700.000 یورو به مرحله یک چهارم نهایی صعود نمود.

در حالی‌که آنها در جریان بازی به ده نفر کاهش یافته بودند، علیرغم همه گیر بودن مداوم که طرفداران قادر به حضور در آن نبودند، با گل "خوانان" در وقت‌های اضافه، جشن خوشی را در اطراف شهر ایجاد کردند.

یکی از درخشان‌ترین بازیکنان این دیدار خوزه خوان بود که در 41 سالگی در درون دروازه‌بان تقریباً بی‌نظیر ظاهر شد و عملکرد یک عمر را به نمایش گذاشت. با انکار لوکاس وازکز، مارکوس آسنسیو و دیگران، شبی بود که او به این زودی‌ها فراموش نخواهد کرد.

رئال مادرید شب را با کریم بنزما، ادن هازارد، تونی کروس، آسنسیو، کاسمیرو و دیگر ستارگان بزرگ زمین به پایان رساند اما این برای غلبه بر آلکویانو کافی نبود.

بعد از آن آهنگ‌هایی که در رختکن خوانده می‌شدند حتی در خارج از ورزشگاه نیز شنیده می‌شدند و چهارشنبه 20 جنورز 2021 شبی است که باشگاه هرگز فراموش نخواهد کرد.

جالب است که ساخت این باشگاه فوتبالی حتی در حد دستمزد دو هفتگی برخی ستاره‌ها نمی‌باشد، اما این تیم با اراده بلند معجزه کوپا‌ دل‌ری را رقم زدند تا دومین شوک فوتبالی سال را شاهد باشیم.

پیش از این بایرن مونیخ در آلمان به تیم گمنام هولشتاین کیل باخت و از جام حذفی کنار رفته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала