Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد جدید نویر در بوندس لیگا؛ اولیور کان تبریک گفت

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ Football. 2014 World Cup. Brazil vs. Germany
مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ    Football. 2014 World Cup. Brazil vs. Germany - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مانویل نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندس لیگا با ثبت 196 کلین شیت به رکورد اولیور کان دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ با رقم زدن 196مین کلین شیت در بازی‌های بوندس لیگا، به رکورد الیور کان با بیشترین کلین شیت تاریخ بوندس لیگا رسید و با اسطوره باواریایی‌ها مساوی کرد.

نویر پس از پیروزی 1-0 تی‌مش مقابل آگسبورگ گفت: "ما در گذشته نزدیک فراز و نشیب‌هایی داشته‌ایم، پس از بازی انگیزه بیشتری یافته‌ایم که می‌خواهیم دوباره مانند بایرن مونیخ خود را نشان دهیم و دوباره تسلط پیدا کنیم."

در جرین بازی و در دقیقه 76 نویر توانست ضربه پنالتی حریف را دفع کند تا بتواند 196مین کلین شیت را در دوران حرفه‌ای‌اش به ثبت برساند.

هنوز نویر کارهایی زیادی برای انجام دادن دارد و او همچنین می‌داند که آخرین موفقیت‌اش به هدفی برای یک دروازه‌بان جوان دیگر تبدیل شده تا در آینده به آن دست یابد.

View this post on Instagram

A post shared by Manuel Neuer (@manuelneuer)

نویر به اسکای گفت:

"شما باید سعی کنید بهتر و بهتر شوید. چه کسی می‌داند چه کسی رکورد بعدی را در آینده خواهد شکست؟ دروازه‌بان‌ها به دنبال من می‌آیند."

لحظاتی پیش نیز الیور کان دروازه‌بان سابق تیم بایرن مونیخ در صفحه فیسبوک خود به درخشش نویر واکنش نشان داده و آنرا تبریک گفت. او در صفحه‌اش نوشت: "196 کلین شیت در بوندس لیگا. مانوئل نویر برای دستیابی به این تعداد عالی و برابری با رکورد من تبریک می‌گویم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала