Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره منچسترسیتی سه هفته خانه‌نشین شد

© REUTERS / Phil Noble Кевин Де Брейне во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوین دی‌بریونه به دلیل مصدومیت تقریبا یک ماه به دور از میادین خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، ر دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که دی بروین در برخورد با جک گریلیش، ستاره ویلا، از ناحیه قوزک پای چپ آسیب دید و از زمین بیرون رفت.

منچسترسیتی- ریاض محرز - اسپوتنیک افغانستان
سیتی 2 – استون‌ویلا 0 ؛ ستیزن‌ها بالاخره صدر نشین شدند + عکس

در نیمه اول بازی هم کایل واکر به دلیل مصدومیت جای خود را به الکساندر زینچنکو داده بود. حالا برخی از رسانه‌ها از جمله «90 min» گزارش داده که هافبک بلجیمی منچسترسیتی به دلیل پارگی جزی همسترینگ، سه هفته از میادین دور خواهد بود.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن‌ها هم پس از پایان این دیدار در مورد مصدومیت ستاره تیمش در صحبت با خبرنگاران گفت:«اول اینکه من با داکتر تیم صحبت نکردم. کایل خودش خواست که از بازی بیرون برود زیرا اتفاقی برایش رخ داد- امیدوارم فقط یک ضرب خوردگی باشد. کوین هم دست هایش را روی پایش گذاشته بود. شاید مشکلش ماهیچه ای باشد. اما چه انتظاری دارید؟»

در ادامه دیدارهای لیگ برتر انگلیس شب گذشته یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی توانست با دو گل استون ویلا را شکست دهد. با این حال این پیروزی به هیچ وجه برای سیتی آسان به دست نیامد. سیتی در 6 بازی متوالی در لیگ به پیروزی رسیده است و از  تیم صدرنشین منچستریونایتد که یک بازی بیش‌تر انجام داده است، دو امتیاز عقب است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала