Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در اسپانیا؛ توافق کاملِ آرسنال با هافبک رئال مادرید

© REUTERS / PIROSCHKA VAN DE WOUWأهداف مباراة ريال مدريد وكلوب بروج (3-1) في دوري أبطال أوروبا
أهداف مباراة ريال مدريد وكلوب بروج (3-1) في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که باشگاه آرسنال با مارتین اودگارد هافبک نروژی رئال مادرید به توافق کامل دست یافته است و انتقال این بازیکن بزودی نهایی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، مارتین اودگارد هافبک جوان و آینده‌دار نروژی، تابستان از سوسیداد به رئال مادرید بازگشت و انتظار می‌رفت در این تیم بدرخشد، اما این بازیکن در رئال مادرید محو شد و این روزها حتی به بازی‌های نچندان مهم نیز دعوت نمی‌شود.

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
مصدومیت اودگارد و بازگشت کارواخال به تمرینات رئال در آستانۀ دیدار با گلاباخ

در هفته های اخیر اودگارد عملا به هافبک ششم تیم تبدیل و حتی از ایسکو نیز کمتر بازی کرده است. این بازیکن که از شرایط خودش در مادرید راضی نیست، اخیراً خواهان جدایی شده بود و می‌خواست به تیم باسکی برگردد.

آرسنال اما به دلیل کیفیت خوب این بازیکن خواهان جذب او شد و رئال مادرید که قبل از این سبایوس را به توپچی‌ها قرض داده بود و روابط خوبی با این باشگاه دارد، به پیوستن دومین بازیکن خود به جمع شاگردان آرتتا با قرارداد قرضی چراغ سبز نشان داد.

الکانفیدنشال و ال دیاریو و اسکو خبر داده‌اند که دو باشگاه به توافق کامل دست یافته اند و احتمال دارد این انتقال بزودی انجام شود.

 در این خبر آمده که بازیکن تیم ملی ناروی برای ادامه فصل به صورت قرضی به جمع بازیکنان آرسنال خواهد پیوست اما گزینه برای خرید دائمی در میان نخواهد بود. رئال سوسیداد علاقه زیادی به جذب اودگارد برای دومین بار داشت اما تاکید داشت که این بار بند خرید باید جزئی از این قرارداد باشد.

این در حالی است که مدیران مادرید تنها می‌خواهند که او فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد اما آینده طولانی مدتش را در رئال مادرید ببیند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала