Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ مدافع چلسی به میلان پیوست

© REUTERS / TONY O'BRIEN مباراة تشيلسي وجريمسبي تاون
 مباراة تشيلسي وجريمسبي تاون  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با تایید باشگاه میلان، فیکو توموری به صورت قرضی و تا پایان فصل از چلسی به این باشگاه پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، فیکو توموری  مدافع کانادایی – انگلیسی، باشگاه چلسی که در این فصل از مهره‌های اصلی تیم فرانک لمپارد شمرده نمی‌شد و در اکثر بازی‌های روی نیمکت قرار داشت، اخیراً درخواست جدایی از جمع آبی‌ها داده بود و باشگاه‌های مختلف از لیگ‌های مختلف به دنبال این بازیکن جوان بودند.

در این میان میلان جدی‌ترین مشتری این مدافع بود و این بازیکن نیز به دلیل صدرنشینی روسونری در لیگ سری‌آ و توجه استفانو پیولی به بازیکنان جوان، به پیشنهاد این باشگاه چراغ سبز نشان داد و تصمیم گرفت تا به فوتبالش در این تیم ادامه دهد.

انتقال این بازیکن که از دو روز گذشته در حال انجام بود، دقایقی قبل انجام شد و باشگاه میلان تایید کرد که بازیکن چلسی را تا پایان فصل و به صورت قرضی به خدمت گرفته است.

جزئیات قرارداد توموری با روسونری هنوز مشخص نیست اما گفته می‌شود که در قرارداد این بازیکن بند جذب اختیاری در پایان فصل وجود دارد و در صورتی که این بازیکن خودش را ثابت کند، میلان قرارداد او را دائمی خواهد کرد.

توموری پس از حضور در برایتون و هوو آلبیون ، هال سیتی و دربی کانتی ، در فصل 2019/20 به تیم اصلی چلسی راه یافت و 22 بازی برای آبی‌ها انجام داده است.

علاوه بر میلان، تیم‌های رن، لیدزیونایتد، اورتون و نیوکاسل نیز به جذب این بازیکن علاقه نشان داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала