Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست اتلتیکو برای بازنگری پروندۀ تریپیر از سوی دادگاه حکمیت ورزش رد شد

© REUTERS / CARL RECINESoccer Football - Champions League - Atletico Madrid Training - Anfield, Liverpool, Britain - March 10, 2020 Atletico Madrid's Kieran Trippier during training
Soccer Football - Champions League - Atletico Madrid Training - Anfield, Liverpool, Britain - March 10, 2020   Atletico Madrid's Kieran Trippier during training    - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از رد درخواست باشگاه اتلتیکو مادرید از سوی دادگاه حکمیت ورزش، محرومیت ده هفته‌ای کیرن تریپیر مدافع انگلیسی این باشگاه قابل اجرأ خواهد بود زیرا روخی بلانکو دیگر امیدی برای کاهش و یا رفع آن ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل کیرن تریپیر مدافع انگلیسی اتلتیکومادرید به دلیل شرط بندی که برای بازیکنان فوتبال جرم محسوب می‌شود، از سوی فدراسیون فوتبال کشورش 10 جلسه محروم و جریمه نقدی شد.

کیران ترپیر ستاره خط دفاعی اتلتیکومادرید   Russia World Cup Belgium - England - اسپوتنیک افغانستان
اتحادیه فوتبال انگلستان در تلاش پابرجایی محرومیت تریپیر

فیفا به درخواست باشگاه اتلتیکومادرید، محرومیت این بازیکن را تعلیق و تحقیقات خودش را آغاز کرد که در نهایت حکم فدراسیون فوتبال انگلیس را درست و محرومیت این بازیکن را تایید کرد.

پس از اعلام تصمیم فیفا، باشگاه اتلتیکومادرید بار دیگر با این تصمیم مخالفت کرد و برای رفع و یا کاهش محرومیت به دادگاه حکمیت ورزش(CAS) درخواست بازنگری کرد.

براساس گزارش ال‌پائیس، دادگاه حکمیت ورزش(CAS)، نیز حکم فدراسیون فوتبال انگلیس و فیفا را تایید و درخواست باشگاه اتلتیکومادرید را رد کرده است.

به این ترتیب اتلتیکومادرید مجبور به پذیرفتن این تصمیم خواهد بود و تریپیر بازی برابر تیم‌های والنسیا، کادیز، سلتاویگو، گرانادا، لوانته (دو بار)، ویارئال و چلسی را از دست خواهد داد.

انتظار می‌رود شیمه ورسالیکو مدافع کروات روخی بلانکو، در نبود تریپیر در سمت راست خط دفاع به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала