Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان: هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست؛ در خط حمله احساس تنهایی کردم

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم سویدنی میلان پس از شکست مقابل آتالانتا در هفته نوزدهم سری‌آ، گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ایبراهیموویچ اعلام کرد که در شکست تیمش برابر آتالانتا حس کرده که توسط مدافعان تیم حریف، در قرنطینه محبوس شده است.

زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان
آث میلان 0 آتالانتا 3؛ امتیاز دهی بدموقع رسونری
مهاجم 39 ساله روسونری در پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و گفت:«بسیار چیزها بد پیش رفت. نمی خواهم به دنبال توجیه باشم. در هر بازی باید به دنبال کسب نتیجه باشی اما در این بازی چنین کاری نکردیم. حالا مهم است که انرژی خود را به دست بیاوریم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. خوشبختانه در روزهای آینده فرصت داریم تا شرایط را عوض کنیم».
زلاتان در ادامه گفت:«به نظرم دو باخت در نیم فصل اول سری آ نمی تواند خیلی بد باشد. وقتی بازیکنان زیادی را در اختیار ندارید و چند بازیکن کم تجربه جای آنها را می گیرند، دو باخت در نیم فصل اول نمی تواند بد باشد. بهانه نمی آوریم؛ به سختی تلاش می کنیم و با از خودگذشتگی جلو می رویم. قهرمان زمستان هستیم اما قهرمانی در نیم فصل اول برای من بی معنی است. تاکنون عملکرد خوبی داشتیم اما قسمت سخت فصل تازه آغاز می شود».

ایبرا در مورد پیوستن مانژوکیچ به میلان هم صحبت کرد و گفت:«ماریو مانژوکیچ خیلی صحبت نمی کند. سعی کردم به زبان اسلاو یا ایتالیایی به او خوش آمد بگویم. مربی از وی خواست برای تیم چند کلمه ای صحبت کند اما حرفی نزد. مانژوکیچ سخنران خوبی نیست اما اشکالی ندارد؛ در عوض روی کارش تمرکز می کند».

میلان با وجود شکست سه بر صفر در سن سیرو، صدرنشین نیمه اول فصل در لیگ ایتالیا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала