Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا گاهی اوقات در نقش مترجم و مفسر حرف‌های من ظاهر می‌شود!

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد می‌گوید ستاره فرانسوی تیمش گاهی اوقات در نقش مترجم و مفسر حضور می‌یابد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولشر با ستایش از رفتار پل پوگبا و با اشاره به صحبت صریحی که با این ستاره فرانسوی تیمش داشته، مدعی شد که او گاهی اوقات بازی نمی‌کند نیز نقش مترجم و مفسر را در تیم ایفا می‌کند.

پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
اطمینان منچستریونایتد از حفظ پل پوگبا
سرمربی شیاطین سرخ در پیوند به وضعیت کنونی این ستاره تیمش گفت:«کار پوگبا آماده بودن و بازی کردن است. ‌کار من این است که با او صادق و صریح باشم و به او مشورت دهم. هرگز مشکلی با پل نداشتم. من صحبتی صادقانه و صریح با پل داشتم. نخواهم گفت توصیه‌هایم چه بوده اما همیشه رابطه خوبی با او داشتم».
سولسشر در ادامه گفت:«پوگبا از خانواده‌ای عالی آمده، بسیار همدل و حساس است. او نیز با من صریح و صادق بود. و چیزی که مردم نمی‌بینند این است که پل حتی وقتی بازی نمی‌کند هم در پس زمینه فعال است. او حتی گاهی وقتی در زمین حضور ندارد نقش مترجم و مفسر حرف‌های من را ایفا می‌کند».

پوگبا این فصل در کانون شایعات حضور داشته و دلیل اصلی آن اظهارات مدیر برنامه او مبنی بر تصمیم این بازیکن برای جدایی از یونایتد بوده است. با این حال پس از همین اظهارات بود که پوگبا بار دیگر به دوران اوج خود برگشت.

او با گلزنی‌های خود نقش موثری در ترکیب تیمش ایفا کرد و به حضور آنها در صدر جدول کمک کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала