Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش «یورگن کلوپ» به شکست مقابل منچستریونایتد

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی لیورپول به این باور است با وجود شکست برابر منچستر یونایتد نکات مثبت زیادی در عملکرد تیمش مشاهده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول در ادامه روند ناامیدکننده خود در هفته‌های گذشته شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های دور پنجم جام حذفی انگلیس با نتیجه 3-2 از رقیب دیرینه خود یعنی منچستریونایتد شکست خورد تا از گردونه مسابقات کنار برود.

Mason Greenwood, delantero de Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
من‌یونایتد 3 لیورپول 2؛ شیاطین سرخی که آنفیلیدی‌ها به آتش کشید
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی سرخ پوشان آنفلید در مصاحبه‌ای که پس از پایان مسابقه داشت به خبرنگاران گفت:«ما به شدت دنبال نتیجه گرفتن در این بازی بودیم ولی تلاش مان کافی نبود. اگر در یک بازی برنده شوید، نکات منفی هم وجود دارد. به همین ترتیب وقتی شکست می خورید هم می توان نکات مثبتی برداشت کرد. بچه ها اشتیاق بالایی داشتند. ما روی ضد حملات با مشکل مواجه شدیم».
سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه گفت:«اگر می‌خواهید در اینجا برنده شوید باید در بالاترین سطح حضور داشته باشید و ما چنین وضعیتی نداشتیم. روی گل اول آسیب پذیر بودیم چون بیش از حد دنبال تصاحب توپ بودیم. چنین مواردی نباید رخ بدهد ولی خب پیش می آید. می توانیم از این بازی درس بگیریم. تلاش می کنیم از هر بازی یاد بگیریم».

در این دیدار که محمد صلاح 2 بار برای لیورپول و میسون گرینوود، مارکوس رشفورد و برونو فرناندز برای منچستریونایتد گلزنی کردند، تیم کلوپ در نبرد با رقیب دیرینه خود ناکام ماند. لیورپول در دیدار بعدی خود باید در لیگ برتر به مصاف تاتنهام برود که این دیدار در ورزشگاه اسپرز برگزار می شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала