Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی یونایتد: به تفاوت‌ ما با شش ماه پیش نگاه کنید

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد می‌گوید تیمش نسبت به 6 ماه پیش تغییر محسوسی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد سرانجام موفق شد لیورپول را شکست بدهد و این اتفاق که اوله‌گنار سولشائر را شگفت‌زده کرده بود، با نتیجه 3 بر 2 در جام حذفی انگلیس رخ داد.

سولسشائر پس از این برد در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و گفت:«پیروزی فوق‌العاده‌ای مقابل قهرمان سال گذشته که تیمی شگفت‌انگیز است، به دست آوردیم. حس خوبی داریم و آن روش بازی که ما و بازیکنان به آن اعتقاد داریم را پیدا کرده‌ایم. هر چه جلوتر می‌رویم، قوی و قوی‌تر می‌شویم».

سرمربی شیاطین سرخ پایان گفت:«به تفاوت‌ ما با شش ماه قبل نگاه کنید. شما نمی‌توانید به یکباره گام‌های بزرگی بردارید اما ما بهتر می‌شویم و حالا بازی‌های سخت‌تری را می‌بریم. روحیه و اعتماد به نفس‌مان بسیار خوب است. ما عملکرد خوبی از خودما ارائه دادیم. می دانستیم که باید در برابر آنها به خوبی دفاع کنیم و به طور کلی واکنش خوبی برابر لیورپول داشتیم».

منچستریونایتد تحت هدایت اوله گنار سولسشر در ادامه روند خوب خود در هفته‌های پسین، شب گذشته در چهارچوب رقابت های جام حذفی انگلیس مقابل لیورپول قرار گرفت و موفق شد در یک بازی بسیار زیبا و پر فراز و نشیب حریف خود را با نتیجه 3-2 شکست دهد و راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала