Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرناندز: سولشر مجبور است من را از تمرین بیرون کند

© REUTERS / CARL RECINEبرونو فرناندس ستاره منچستریونایتد
برونو فرناندس ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم پرتگالی منچستریونایتد، راجع به تمریناتی که برای زدن ضربه آزاد داشته، صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، برونو فرناندز می‌گوید ساعت‌ها تلاش در زمین تمرین باعث تکامل تکنیک او در ضربات آزاد شده که منجر به پیروزی منچستریونایتد در دیدار شب گذشته برابر لیورپول شد.

Mason Greenwood, delantero de Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
من‌یونایتد 3 لیورپول 2؛ شیاطین سرخی که آنفیلیدی‌ها به آتش کشید
ستاره پرتگالی شیاطین سرخ با اشاره به این موضوع که او هر روز روی ضربات آزاد تمرکز دارد و تمرین می‌کند، گفت:«من تقریبا هر روز تمرین ضربات آزاد می‌کنم و گاهی سولشر مجبور است من را از تمرین بیرون کند تا دست از این کار بردارم. من همیشه روی چنین موقعیت‌های کار می‌کنم، دوست دارم خوان ماتا را تماشا کرده و از او یاد بگیرم».
مهاجم پرتگالی یونایتد در ادامه گفت:«او واقعا متخصص خوبی است و من و خوان زیاد در تمرین می‌مانیم. همچنین رشفورد و الکس تلس و فرد هم در کنار ما حضور دارند، هرچند فکر می‌کنم این کار برای فرد تفریحی است. معمولا ضربات راه دور برای رشفورد است و من از فواصل نزدیک‌تر به محوطه جریمه تمرین می‌کنم».
فرناندز در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت:«معمولا ضربات راه دور بیشتر مخصوص راشفورد است، ضربات نزدیک به محوطه جریمه برای من و مدل ضربه ای که می زنم، بهتر هستند. اگر خوان یا فرد در زمین باشند هم ضربات از سمت راست برای آنها فرصت خوبی است».

فرناندز موفق شد در دیدار شب گذشته برابر لیورپول در دقیقه 78 و از روی ضربه آزادی در روی خط محوطه جریمه دروازه آلیسون بکر را باز کرده و تیمش را راهی مرحله بعدی جام حذفی کند. میسون گرینوود و مارکوس رشفورد پیش از این موفق به گلزنی برای شیاطین سرخ شده بودند اما دو گل از محمد صلاح نتوانست مانع از حذف شاگران کلوپ شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала