Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نویر رکورددار کلین‌شیت در تاریخ بوندسلیگا شد + عکس

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ Football. 2014 World Cup. Brazil vs. Germany
مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ    Football. 2014 World Cup. Brazil vs. Germany - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان بایرن مونیخ با پشت سرگذاشتن رکورد اولیور کان رکورددار کلین شیت در تاریخ بوندسلیگا شد.

به گزارش اسپوتینک، مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، در جریان پیروزی 0 - 4 روز گذشته برابر شالکه موفق شد به رکورد 197 کلین شیت در مسابقات بوندسلیگ دست پیدا کند.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
پیروزی بی درد سر باواریایی‌ها در شب تاریخی نویر + عکس

نویر در این بازی مثل دیدار قبلی برابر آوگسبورگ موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد. او با این کلین شیت به یک رکورد در تاریخ بوندسلیگا دست پیدا کرد.

نویر شمار کلین شیت‌های خود را به عدد 197 رساند تا با پشت سر گذاشتن رکورد اولیور کان به رکورددار کلین شیت در تاریخ بوندسلیگا تبدیل شود. کان برای رسیدن به این رکورد، 557 بازی کرده بود اما نویر فقط با 423 بازی توانست رکورددار بیشترین کلین شیت تاریخ لیگ آلمان شود.

نویر در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند واکنش اولیور کان که در حال حاضر عضو هیئت مدیره بایرن است به شکستن رکوردش چه باشد، به شوخی گفت:«من در برابر او کوتاه نخواهم آمد. ما در یک سطح هستیم. اجازه دهید ببینیم که او چه واکنشی نشان خواهد داد. اما من فکر می‌کنم که او برای همه ما خوشحال باشد».

این دروازه‌بان در حال حاضر در دهمین فصل حضورش در آلیانز آرنا قرار دارد و تابستان گذشته قرارداد جدیدی را با این تیم به امضا رساند که تضمین حضور او در دروازه بایرن تا تابستان 2023 است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала