Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش اینستاگرامی لمپارد به اخراج از چلسی + عکس

© AFP 2023 / DANIEL LEAL-OLIVASFrank Lampard
Frank Lampard - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد ساعاتی پس از اخراج خودش از چلسی، به این موضوع واکنش نشان داد و از باشگاه بابت اعتمادی که به او کرده بود، سپاسگزاری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عصر روز گذشته باشگاه چلسی تصمیم گرفت به همکاری خودش با فرانک لمپارد به دلیل کسب نتایج ضعیف پایان دهد و این سرمربی 42 ساله را اخراج کرد.

Soccer Football - Premier League - Everton v Chelsea - Goodison Park, Liverpool, Britain - December 12, 2020 Chelsea manager Frank Lampard - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ لمپارد از هدایت چلسی اخراج شد + عکس

تصمیم باشگاه با توجه به خرید‌های بزرگی که این سرمربی در تابستان انجام داد و نتوانست آبی‌ها را به بالای جدول برساند، منصفانه به نظر می‌رسید و خود لمپارد نیز راضی به نظر می‌رسد.

لمپارد ساعاتی پس از اخراج خودش به این موضوع با انتشار پُستی در اینستاگرام واکنش نشان داد و از حمایت آبی‌ها از خودش سپاسگزاری کرد.

او در این مورد نوشت:" این یک امتیاز بزرگ و افتخار است که توانستم چلسی را هدایت کنم؛ باشگاهی که قسمت مهمی از زندگی من بوده است. در ابتدا من می‌خواهم از هواداران برای حمایت خارق‌العاده‌ای که طی 18 ماه گذشته داشته اند تشکر کنم.  امیدوارم آن‌ها بدانند که این برای من چه معنایی دارد.  وقتی این وظیفه را به عهده گرفتم، چالش‌های پیش رو را در شرایط سخت باشگاه فوتبال درک کردم. من به دستاوردهایی که کسب کرده‌ایم و به بازیکنان آکادمی افتخار می‌کنم که به سمت حضور در تیم اصلی گام برداشتند و عملکرد بسیار خوبی داشته اند. آن‌ها آینده باشگاه هستند. من از اینکه در این فصل وقت نکردم باشگاه را پیش ببرم و آن را به سطح بالاتری برسانم ناامید هستم.  من می خواهم از آقای آبراموویچ، هیئت مدیره، بازیکنان، تیم مربی‌گری و همه افراد در این باشگاه به خاطر زحمت و فداکاری شان، خصوصاً در این دوران بی سابقه و پرچالش، تشکر کنم.  برای تیم و باشگاه آرزوی موفقیت در آینده دارم".

این در حالی‌ست که چلسی تا حالا جانشین لمپارد را معرفی نکرده و در حال مذاکره با گزینه‌های مورد نظر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала