Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر 2 میلان 1؛ پیروزی نراتزوری در شب اخراج زلاتان

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دربی میلان در یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا را اینتر به برتری رسید تا به دور بعد برسد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های کوپا ایتالیا دو تیم اینتر و میلان به مصاف هم رفتند که در نهایت نراتزوری با حساب دو بر یک بازی را به سود خود پایان داد.

در این دیدار، که بازی را دو تیم آرام و با احتیاط شروع کردند، زلاتان در دقیقه 31 بازی دروازه میزبان را گشود تا تیم‌اش نیمه اول را پیروز به رختکن برود.

در آغاز نیمه دوم اشرف حکیمی برای میزبان به زمین آمد و اما مهمان در دقیقه 58 شوک دید زیرا زلاتان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا میلان کار را ده نفر دنبال کند. این امر سبب شد تیم کونته بیشتر سود ببرد و دو بار به گل برسد که لوکاکو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 71 بازی را به تساوی کشید. بازی به وقت‌های اضافه رفت تا این‌که در دقیقه هفتم نیمه اول وقت‌های اضافه اریکسن گل برتری را به ثمر رساند تا اینتر به دور بعد صعود نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала