Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدت قرار توخل با چلسی چقدر است؟

© AFP 2023 / INA FASSBENDERتوماس توخل Thomas Tuchel
توماس توخل  Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل پس از اخراج لمپارد به عنوان سرمربی جدید چلسی تغیین شد، اما میعاد قرارداد وی چقدر است؟

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه چلسی پس از نتایج ضعیف فرانک لمپارد او را از سمت هدایت این باشگاه اخراج کردند و خیلی زود جای وی را به توناس توخل داد.

اوکه فعلا پانزدهمین مربی چلسی در زمان تصدی مالک رومن آبراموویچ منصوب به شمار می‌رود گفت: "می‌خواهم از چلسی برای اعتماد به من و کادرم تشکر کنم. همه ما بیشترین احترام را برای کار فرانک لمپارد و میراثی که او در چلسی ایجاد کرد، داریم. در عین حال  نمی‌توانم صبر کنم تا با تیم جدیدم دیدار کنم و در هیجان انگیزترین لیگ فوتبال شرکت کنم. سپاسگزارم که اکنون عضوی از خانواده چلسی هستم - احساس شگفت انگیزی‌ست"

قرارداد توماس توخل چه مدت است؟

توخل یک قرارداد 18 ماهه در استمفوردبریج امضا کرده است. با این حال آبی‌ها گفته‌اند "امکان تمدید" نیز وجود دارد.

مدیر چلسی مارینا گرانوفسایا می‌گوید: "تغییر سرمربی در میان فصل هرگز آسان نیست اما ما بسیار خوشحالیم که یکی از بهترین مربیان اروپا توماس توخل را به خدنت می‌گیریم. در این فصل و بعد از آن هنوز چیزهای زیادی برای بازی وجود دارد و چیزهای زیادی برای دستیابی وجود دارد. ما از توماس در باشگاه استقبال می‌کنیم."

توخل در دو سال و نیم حضور در پاریس موفق به کسب دو عنوان قهرمانی لیگ 1، جام فرانسه و جام لیگ فرانسه شد.

این مربی 47 ساله قرار است امشب در بازی خانگی در برابر ولوز از ساعت 10:30 شب برای اولین بار چلسی را هدایت کند.

آخرین بازی لمپارد پیروزی 3-1 مقابل لوتون در دور چهارم جام حذفی در آخر هفته بود.

در بیانیه‌ای سرمربی سابق چلسی گفته که "از این‌که نتوانست باشگاه را به جلو هدایت کند ناامید است" و افزود که مدیریت یک باشگاه "یک امتیاز و افتخار بزرگ" بوده است.

وی ادامه داد: "وقتی این نقش را به عهده گرفتم چالش‌های پیش رو را در شرایط سخت باشگاه فوتبال درک کردم. من به دستاوردهایی که کسب کرده‌ایم افتخار می‌کنم و به بازیکنان آکادمی افتخار می‌کنم که گام خود را به تیم اصلی برداشته‌اند و عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. آنها آینده باشگاه هستند."

هواداران از آن زمان به شبکه‌های اجتماعی مراجعه کرده و نسبت به انتصاب توخل واکنش نشان دادند.

یکی در توییتر خود نوشت: "می‌خواهم هواداران چلسی به توماس توخل فرصت بدهند. دیروز بسیاری از توییت‌های منفی آمد. سابقه وی در واقع خوب است."

دیگری نوشت: "به چلسی خوش آمدید! سرانجام ما می‌توانیم دوباره به یک تیم جدی بازگردیم! الگوی ساختاری واقعی بازی، فشار دادن ساختاری و پرس و ضد حمله. دیگر عبور بی هدف به جعبه و امید به بهترین‌ها انجام نمی‌شود. همچنین رسانه‌ها دوباره از ما متنفر هستند! چلسی بازگشت!"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала