Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به دنبال دو مدافع؛ گایا و آلونسو در تیررس

عضو شوید
بارسلونا "می‌تواند یک حرکت مهم برای بدست آوردن مارکوس آلونسو ستاره ترد شده چلسی، انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا 'در تلاش برای جذب مدافع چپ است و  مارکوس آلونسو از چلسی و خوزه گایا از والنسیا گزینه‌های مدنظر آنهاست.

تیم نیوکمپ در صورت جدایی فیرپو، که قصد انتقال قرضی به میلان و وستهام را دارد، می‌خواهد برنامه جایگزینی را روی دست داشته باشد. و طبق گزارش موندو دپورتیوو، آلونسو مدافع خارج از ترکیب اصلی چلسی و گایا کاپیتان والنسیا مورد توجه قرار گرفته اند.

نقش هر خرید جدید در پست دفاع چپ به عنوان پشتیبان جوردی آلبا خواهد بود.

آلونسوی 30 ساله از زمانی که فرانک لمپارد مربی سابق، او را در نیمه اول بازی 26 سپتامبر با نتیجه 3-0 مقابل وست برومویچ، تعویض کرد دیگر از او استفاده نکرد.

گفته می‌شود که آلونسو می‌خواست نیمه دوم این مسابقه را در هاوثورنس تماشا کند، تیمی که چلسی را به تساوی 3-3 برگرداند اما مشاجره با لمپارد سبب شد تا به بس بازیکنان برود.

ملی پوش اسپانیایی از رده‌های آکادمی رئال مادرید رد شد اما گفته می‌شود بارسلونا هم از نظر توانایی‌های تهاجمی و دفاعی و هم از نظر ارتفاع 6 فوت 2 اینچ به او اجازه می‌دهد به عنوان مدافع میانی بازی کند.

او تا تابستان سال 2023 با چلسی قرارداد دارد و باید دید آیا توماس توخل مربی جدید او را دوباره وارد میدان می‌کند یا خیر.

در سوی دیگر گایا 25 ساله همچنین یک ملی پوش اسپانیایی است و در این فصل بیشتر بازی کرده و چهار گل در لالیگا به ثمر رسانده است.

مالک والنسیا پیتر لیم برای جبران خسارات مالی نیاز به فروش بازیکنان دارد و گایا یکی از دارایی‌های ارزشمند آنها می‌تواند با حدود 12 میلیون پوند در دسترس باشد.

موندو می‌نویسد که گایا سعی کرده بر سر قراردادی بهتر از قرارداد بهبودیافته‌ای که باشگاه منعقد کرده با والنسیا وارد مذاکره شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала