Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید در موقعیت نزدیک برای جذب آلابا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer
دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نام سانتیاگو برنابئو در صف اول برای دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ چشمک می‌زند اما رئال با یک رقابت سخت با سیتی، پی‌اس‌جی، لیورپول، یونایتد و چلسی روبرو است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ملی پوش اتریشی پس از تصمیم در مورد عدم تمدید قرارداد با بایرن مونیخ به هدف بسیاری از تیم‌های برجسته اروپایی تبدیل شده در حالی‌که نام دیوید آلابا به طور مداوم با انتقال به رئال مادرید مرتبط بوده است.

تیم اسپانیایی برای به دست آوردن بازیکن با تیم‌های مانند منچستر سیتی، منچستر یونایتد، PSG و لیورپول نیز درگیر شکار این بازیکن 28 ساله است. با وجود اوضاع تیم لالیگا در صف اول قرار دارد و قرارداد 4 ساله با حقوق خالص سالانه 11 میلیون یورو را برای این بازیکن مشخص کرده و علیرغم گزارش‌های اخیر مبنی بر اینکه این انتقال به اتمام رسیده، مادرید تأیید می‌کند که هیچ چیز پایان نیافته با ماه‌های اپریل یا می معامله انجام می‌شود.

Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان
پدر آلابا: با رئال توافق نکردیم، از لیورپول پیشنهاد داریم

تقاضای اولیه آلابا در بایرن 13 میلیون یورو حقوق و معامله 5 ساله بود و در حال حاضر منچستر سیتی سخاوتمندترین پیشنهاد 14 میلیون (به همراه پاداش و کارمزد) را به وی ارائه داده است. لیورپول که به خدمات مدافع نیز علاقه مند است نگرانی‌هایی در مورد لایحه دستمزد دارد که باعث می‌شود ستاره اتریشی پردرآمدترین بازیکن آنفیلد باشد.

تیم برنابئو جنگ دستمزد را رد کرده و آماده ارائه 11 میلیون به بازیکنی است که آلابا به چهارمین درآمدزای رئال مادرید تبدیل شود، در حالی که این باشگاه در حال تلاش برای کاهش 19 بازیکن برای تیم اصلی است.

در حال حاضر ادن هازارد با بسته پرداخت 14 میلیون یورویی در فصل، بالاتر از سرخیو راموس و بنزما با درآمد 12 میلیون یورویی در هر فصل بهترین درآمد را می‌گیرد.

 

آزمایش پزشکی

علی رغم گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه دیوید آلابا قبلاً در رئال مادرید تحت معاینه پزشکی قرار گرفته است، نماینده این بازیکن اتهام را به شدت رد کرده و ادعا می‌کند که بازبینی پزشکی با یک سیاست درمانی خصوصی و یک معاینه معمول برای اهداف بیمه در ارتباط است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала