Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش یوفا برای برگزاری یورو در 12 شهر اروپا

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا موسوم به یوفا، بر برگزاری یوروکاپ در 12 مکان اصرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ الکساندر چیفرین رییس یوفا پس از دیدار با انجمن‌های فوتبالی گفت: "یوفا متعهد به برگزاری یورو 2020 در 12 شهر برنامه ریزی شده است."

یوفا با نمایندگان تمام شهرها و کشورهای میزبان برنامه ریزی شده برای برگزاری مسابقات یوروکاپ - که از سال 2020 به 2021 موکول شده است - ملاقات کرد و به آنها اعلام کرد که برنامه آنها این است که با ایده برگزاری مسابقات در 12 مکان طبق برنامه پیش می‌روند. با وجود بیماری همه‌گیر که در این زمان قاره اروپا را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بالاترین ارگان اروپایی در سیزده سالگی خود باقی مانده و می‌خواهد مسابقات طبق برنامه انجام شود.

یوفا بار دیگر تعهد خود را برای جشن گرفتن یورو از 11 جون تا 11 جولای سال جاری در 12 شهر انتخاب شده در روزش اصرار کرد: لندن، مونیخ، رم، باکو، سن پترزبورگ، بخارست، بوداپست، آمستردام، بیلبائو، گلاسگو، دوبلین و کپنهاگ.

الکساندر رئیس یوفا اظهار داشت: یوفا متعهد به میزبانی یورو 2020 در 12 شهر اصلی برنامه ریزی شده است. یورو یک گل سرسبد برای تیم‌های ملی در اروپا و یک منبع حیاتی برای فوتبال است. پایه و برای توسعه فوتبال در آن گسترده ترین حس باید تلاش کرد.

و ادامه داد: "خوش بین هستم که هرچه به مسابقات نزدیک می‌شویم، از نظر ویروس اوضاع بسیار متفاوت خواهد بود و مهم این است که تا آنجا که می‌توانیم به شهرها و دولت‌های میزبان فرصت دهیم تا تصویر دقیقی ارائه دهند. آنچه قرار است در جون و جون برگزار شود."

وی سرانجام گفت: "هواداران قسمت مهمی هستند که فوتبال را بسیار خاص می‌کنند و این برای یورو و همچنین هر ورزش دیگری صدق می‌کند. ما باید بیشترین امکان را به خود اختصاص دهیم تا بتوانیم هواداران به ورزشگاه‌ها برگردند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала