Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان خدا است و ما هم سربازانش! + عکس

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع فرانسوی میلان در توییتی جالب به حمایت از ستاره 39 ساله تیمش پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان دیدار دو تیم آث میلان و اینترمیلان در چارچوب کوپا ایتالیا زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم روسونری و روملو لوکاکو مهاجم نراتزوری ها به شدت با یکدیگر درگیری لفظی پیداکردند.

زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توهین به همسر و مادر و حتی تهدید به مرگ در درگیری زلاتان و لوکاکو

در آن بازی هنگام درگیری لوکاکو و ایبرا بازیکنان 2 تیم هم وارد غائله شدند اما در نهایت ۲ بازیکن در آغاز نیمه دوم بدون درگیری کار را آغاز کردند. اکنون پس از گذشت چند روز از آن دیدار تئو هرناندز باز هم آتش درگیری را شعله‌ور کرده و با انتشار یک توییت به حمایت از هم تیمی‌اش، زلاتان ابراهیموویچ پرداخته است.

تئوهرناندز، مدافع چپ میلانی‌ها با نشر تصویری از لحظه درگیری که در آن زلاتان عقب‌تر از همه است و بازیکنان میلان قصد دارند از حمله لوکاکو جلوگیری کنند نوشته:«خدا از طرف سربازانش حمایت می‌شود! زنده باد میلان».

هرناندز با این توییت از زلاتان که همواره خود را خدا می‌داند و با اعتماد به نفس خود جمله‌های متفاوتی را بر زبان می‌آورد حمایت کرده و به ماجرا دامن زده. خود زلاتان هم روز گذشته درباره درگیری گفته بود: نژادپرستی در دنیای من جایی ندارد. حال باید منتظر ماند و دید روملو لوکاکو چه زمانی به این اظهارات واکنش نشان می‌دهد.

این بازی نهایتا با نتیجه دو بر یک به سود نراتزوریهای اینتری به پایان رسید. زلاتان پس از دریافت دو کارت زرد در نیمه دوم از زمین اخراج شد. زلاتان و لوکاکو هرکدام یک گل در این بازی به ثمر رساندند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала